Jól járt a Mcdonald's az egész napos reggelivel
Egész jól alakultak a második negyedévben a McDonald's eladásai, organikusan szinte minden fontosabb régióban növekedni tudtak, ami részben az új menüknek, például az egész nap is kapható reggeli menüknek köszönhető, a cég átalakítása azonban komoly költségekkel jár, részben az emiatt keletkező egyszeri tételek hatására lett jóval alacsonyabb a profit – írja a portfolio.hu.
A gyorsétteremlánc második negyedéves árbevétele 6,5 milliárd dollárról 3,5 százalékkal 6,27 milliárd dollárra csökkent, ami nagyjából megfelelt az elemzői várakozásnak.
Az egy részvényre jutó adózott eredmény 1,26 dollárról 1,25 dollárra csökkent, jóval elmaradva az 1,38-as elemzői várakozástól.
Az árbevétel 3,5 százalékkal csökkent, az étteremlánc átalakítása miatt. Ha már a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalmát nézzük (comparable sales), az már 3,5 százalékos bővülést mutat, ráadásul minden fontosabb szegmensben növekedni tudott a McDonald's.
Az Egyesült Államokban 1,8 százalékos volt a bevételek növekedése, az eladásokat elsősorban az segítette, hogy a reggeli menük az egész nap folyamán elérhetővé váltak. A nagy sikerre való tekintettel a reggeli kínálatot az év második felében tovább bővítik. De nem csak az Egyesült Államokban, hanem az Egyesült Királyságban, Kanadában, Ausztráliában, Kínában és Oroszországban is nőttek az étteremlánc bevételei. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Fertőzésveszély a friss zöldségek miatt: az E. coli járvány és a gyorséttermek kihívásai
Az amerikai gyorsétteremláncok csütörtökön drasztikus lépésre kényszerültek: a McDonald’s éttermeinek…
Tovább olvasom >Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >