Jól járt a Mcdonald's az egész napos reggelivel
Egész jól alakultak a második negyedévben a McDonald's eladásai, organikusan szinte minden fontosabb régióban növekedni tudtak, ami részben az új menüknek, például az egész nap is kapható reggeli menüknek köszönhető, a cég átalakítása azonban komoly költségekkel jár, részben az emiatt keletkező egyszeri tételek hatására lett jóval alacsonyabb a profit – írja a portfolio.hu.
A gyorsétteremlánc második negyedéves árbevétele 6,5 milliárd dollárról 3,5 százalékkal 6,27 milliárd dollárra csökkent, ami nagyjából megfelelt az elemzői várakozásnak.
Az egy részvényre jutó adózott eredmény 1,26 dollárról 1,25 dollárra csökkent, jóval elmaradva az 1,38-as elemzői várakozástól.
Az árbevétel 3,5 százalékkal csökkent, az étteremlánc átalakítása miatt. Ha már a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalmát nézzük (comparable sales), az már 3,5 százalékos bővülést mutat, ráadásul minden fontosabb szegmensben növekedni tudott a McDonald's.
Az Egyesült Államokban 1,8 százalékos volt a bevételek növekedése, az eladásokat elsősorban az segítette, hogy a reggeli menük az egész nap folyamán elérhetővé váltak. A nagy sikerre való tekintettel a reggeli kínálatot az év második felében tovább bővítik. De nem csak az Egyesült Államokban, hanem az Egyesült Királyságban, Kanadában, Ausztráliában, Kínában és Oroszországban is nőttek az étteremlánc bevételei. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Fertőzésveszély a friss zöldségek miatt: az E. coli járvány és a gyorséttermek kihívásai
Az amerikai gyorsétteremláncok csütörtökön drasztikus lépésre kényszerültek: a McDonald’s éttermeinek…
Tovább olvasom >Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és…
Tovább olvasom >TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >