Jól halad „zöld” vállalásainak teljesítésével az M&S
A Marks & Spencer két éve meghirdetett környezetvédelmi programjának eddig 20%-át teljesítette.
Az „A terv” névre hallgató
kezdeményezés energiatakarékossági,
hulladékcsökkentési, hatékonyságnövelési
programokat tartalmaz. A cég tervei szerint vásárlóit
is spórolásra buzdítaná, azok a vevőik,
akik igazoltan 10%-al kevesebb gázt fogyasztanak, azoknak
kedvezményekre jogosító kuponokkal
kedveskednének.
A M & S azon kezdeményezése,
hogy csökkenti az ingyen neylonzacskók használatát
üzleteiben 500 ezer fontos megtakarítást jelentett
a cégnek. A pénzt egy környezetvédelmi
programokat bonyolító társadalmi szervezetnek
utaltak át. A cég által használt
csomagolások 70%-a már újrahasznosítható,
idén 70 millió darab ruhafogas reciklikálását
végezték el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >