Jól halad a L’Oréal fenntarthatósági programja
A L’Oréal közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty with All” program eredményei komoly előrelépést tükröznek a fenntartható innováció és a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelmében vállalt kötelezettségét tekintve.
A program megvalósításában komoly segítséget nyújt a World Changing Ideas (világmegváltó ötletek) díjban részesült L’Oréal SPOT (Sustainable Product Optimisation Tool) projekt, amelyet a L’Oréal azért fejlesztett ki, hogy mérje a kozmetikai termékek környezeti és társadalmi hatásait. Az értékelési eszköz a termék életciklusának minden szakaszát vizsgálja, a fejlődést négy területen követi végig: csomagolás, a termék ökológiai lábnyoma, összetevők forrása és a termék társadalmi haszna.
Mindemellett a cég 2005-höz képest 2017-ben 73%-kal csökkentette üzemeinek és elosztó központjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben ugyanebben az időszakban 33%-kal nőtt a termelése. //
Kapcsolódó cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >Legyen a fenntarthatóság könnyen elérhető bónusz
A vásárlók belefáradtak a fenntarthatóságra való törekvésbe – véli Lenneke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenkilenc havi mélyponton a GKI konjunktúra indexe
Az idei év első hónapjában folytatódott az enyhén negatív trend:…
Tovább olvasom >Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12…
Tovább olvasom >