Jól fut a szekér a Johnson&Johnson-nál
Elsősorban a külföldi értékesítés növekedésének köszönheti jó második negyedéves eredményeit a tengerentúli cég.
Az amerikai gyógyszeripari vállalat adózott eredménye 9
százalékkal, 3 milliárd dollárra emelkedett, miközben a társaság árbevétele 13
százalékkal, 15 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A
cégcsoport közleménye szerint globálisan 5,8 százalékkal nőttek a vállalat
eladásai, belföldön 9, külföldön 18 százalékkal volt magasabb az értékesítés,
mint a megelőző esztendőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >