Jól fogytak a Maspex Olympos termékei
A piaci nehézségek ellenére a cég mintegy 15 százalékkal növelte tavaly mennyiségi forgalmát.
A lengyel Maspex Wadovice csoport
tulajdonában lévő MO 8,3 százalékos
részesedéssel a negyedik helyet foglalja el a magyar
gyümölcslépiacon a Sió-Eckes, a Rauch és
a Coca-Cola mögött. A társaságnak az instant
termékek (capuccino, tea, kávékrémpor)
forgalmazásában is meghatározó pozíciói
vannak, és tavaly január óta átvette az
Apenta ásványvíz értékesítését
is a német Franken Brunner GmbH-tól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >