Jól fogytak a Maspex Olympos termékei
A piaci nehézségek ellenére a cég mintegy 15 százalékkal növelte tavaly mennyiségi forgalmát.
A lengyel Maspex Wadovice csoport
tulajdonában lévő MO 8,3 százalékos
részesedéssel a negyedik helyet foglalja el a magyar
gyümölcslépiacon a Sió-Eckes, a Rauch és
a Coca-Cola mögött. A társaságnak az instant
termékek (capuccino, tea, kávékrémpor)
forgalmazásában is meghatározó pozíciói
vannak, és tavaly január óta átvette az
Apenta ásványvíz értékesítését
is a német Franken Brunner GmbH-tól.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >