Jól fogytak a Maspex Olympos termékei
A piaci nehézségek ellenére a cég mintegy 15 százalékkal növelte tavaly mennyiségi forgalmát.
A lengyel Maspex Wadovice csoport
tulajdonában lévő MO 8,3 százalékos
részesedéssel a negyedik helyet foglalja el a magyar
gyümölcslépiacon a Sió-Eckes, a Rauch és
a Coca-Cola mögött. A társaságnak az instant
termékek (capuccino, tea, kávékrémpor)
forgalmazásában is meghatározó pozíciói
vannak, és tavaly január óta átvette az
Apenta ásványvíz értékesítését
is a német Franken Brunner GmbH-tól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >