Jól fogynak a luxuscikkek
A Louis Vuitton és az olasz textilgyártó Loro Piana tulajdonosa, az LVMH kiemelkedő eredményeket tett közzé a harmadik negyedévben, ami arra enged következtetni, hogy a luxuscikkek piacán tovább élénkül a piaci kereslet – írja a reuters nyomán a portfolio.hu.
A Dior-t, és a Moet-et is tulajdonló francia vállalat harmadik negyedéves eladásai az elemzői várakozásokat jelentősen meghaladva 30,1 milliárd euróra nőttek, ami az egyszeri hatásoktól tisztítva 15 százalékos emelkedés az előző év azonos időszakához képes. Az LVMH meglovagolta a fellendülést a szektorban, ami főként a Kínában a luxustermékek iránt megnövekedett keresletnek volt köszönhető. A cég legfrissebb adatai azt mutatják, hogy megszilárdították és kiterjesztették az iparági vezető pozíciójukat. Ennek ellenére a vállalat figyelmeztetett, hogy a jelenlegi bizonytalan geopolitikai helyzetben meglehetősen óvatosnak kell maradniuk.
Az LVMH árbevétele 2006 óta gyakorlatilag folyamatosan emelkedik, 2014-ig az adózott eredmény is követte az emelkedő trendet, akkor volt egy jelentősebb esés, azonban 2016-ban már ismét emelkedő pályára állt. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >