Jól fogynak a luxuscikkek
A Louis Vuitton és az olasz textilgyártó Loro Piana tulajdonosa, az LVMH kiemelkedő eredményeket tett közzé a harmadik negyedévben, ami arra enged következtetni, hogy a luxuscikkek piacán tovább élénkül a piaci kereslet – írja a reuters nyomán a portfolio.hu.
A Dior-t, és a Moet-et is tulajdonló francia vállalat harmadik negyedéves eladásai az elemzői várakozásokat jelentősen meghaladva 30,1 milliárd euróra nőttek, ami az egyszeri hatásoktól tisztítva 15 százalékos emelkedés az előző év azonos időszakához képes. Az LVMH meglovagolta a fellendülést a szektorban, ami főként a Kínában a luxustermékek iránt megnövekedett keresletnek volt köszönhető. A cég legfrissebb adatai azt mutatják, hogy megszilárdították és kiterjesztették az iparági vezető pozíciójukat. Ennek ellenére a vállalat figyelmeztetett, hogy a jelenlegi bizonytalan geopolitikai helyzetben meglehetősen óvatosnak kell maradniuk.
Az LVMH árbevétele 2006 óta gyakorlatilag folyamatosan emelkedik, 2014-ig az adózott eredmény is követte az emelkedő trendet, akkor volt egy jelentősebb esés, azonban 2016-ban már ismét emelkedő pályára állt. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fulladásveszélyes cumik és mérgező esőkabátok: uniós vizsgálat alatt a Temu és a Shein termékáradata
Babacumik, amelyek fulladást okozhatnak, UV-szűrő nélküli napszemüvegek, tiltott vegyi anyagokat…
Tovább olvasom >Vámmentességet kapott több francia konyakmárka Kínában, de nem mindenki örül
Szombattól életbe lépett Kínában az Európai Unióból származó brandy-importra kivetett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >