Jól fogy itthon a praliné
A Nielsen adatai szerint a praliné értékesítés növekedése egy év alatt értékben 16, mennyiségben 13 százalékkal nőtt.
A legnagyobb szegmens továbbra
is a nem alkoholos praliné: mennyiségben az eladások
50 százaléka jutott erre a kategóriára
2007 augusztus-2008 július között. A fogyasztói
árak ebben a szegmensben mintegy hat százalékkal
emelkedtek.
A kereskedelmi márkák részaránya
a mennyiségben mért bolti forgalomból ez év
június-júliusban 30 százalék volt, a múlt
év hasonló időszakában 22 százalékot,
tavalyelőtt pedig 20 százalékot tett ki.
A praliné
beszerzésének fő színhelyei a modern láncok.
A 400 négyzetméteresnél nagyobb bolttípusokra
jutott a mennyiségi eladások 72 százaléka,
2007 augusztus-2008 júliusban, míg egy évvel
korábban 74 százalék volt ez az arány.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >