Jól fogy itthon a praliné
A Nielsen adatai szerint a praliné értékesítés növekedése egy év alatt értékben 16, mennyiségben 13 százalékkal nőtt.
A legnagyobb szegmens továbbra
is a nem alkoholos praliné: mennyiségben az eladások
50 százaléka jutott erre a kategóriára
2007 augusztus-2008 július között. A fogyasztói
árak ebben a szegmensben mintegy hat százalékkal
emelkedtek.
A kereskedelmi márkák részaránya
a mennyiségben mért bolti forgalomból ez év
június-júliusban 30 százalék volt, a múlt
év hasonló időszakában 22 százalékot,
tavalyelőtt pedig 20 százalékot tett ki.
A praliné
beszerzésének fő színhelyei a modern láncok.
A 400 négyzetméteresnél nagyobb bolttípusokra
jutott a mennyiségi eladások 72 százaléka,
2007 augusztus-2008 júliusban, míg egy évvel
korábban 74 százalék volt ez az arány.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >