Jól fogy itthon a praliné
A Nielsen adatai szerint a praliné értékesítés növekedése egy év alatt értékben 16, mennyiségben 13 százalékkal nőtt.
A legnagyobb szegmens továbbra
is a nem alkoholos praliné: mennyiségben az eladások
50 százaléka jutott erre a kategóriára
2007 augusztus-2008 július között. A fogyasztói
árak ebben a szegmensben mintegy hat százalékkal
emelkedtek.
A kereskedelmi márkák részaránya
a mennyiségben mért bolti forgalomból ez év
június-júliusban 30 százalék volt, a múlt
év hasonló időszakában 22 százalékot,
tavalyelőtt pedig 20 százalékot tett ki.
A praliné
beszerzésének fő színhelyei a modern láncok.
A 400 négyzetméteresnél nagyobb bolttípusokra
jutott a mennyiségi eladások 72 százaléka,
2007 augusztus-2008 júliusban, míg egy évvel
korábban 74 százalék volt ez az arány.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >