Jól fogy a Heineken a fejlődő piacokon
A fejlődő piacokon mutatott jó teljesítménynek köszönhetően meghaladta a várakozásokat a Heineken NV első negyedéves eladási szintje.
A világ harmadik számú sörmárkája elsősorban Közép- és Kelet-Európában, Afrikában és Közel-Keleten tudta növelni az értékesítési szintjét.
Az árbevétel, mely mellőzi a felvásárlásokból befolyt összegeket, a várt 2,8%-os emelkedés helyett, 6,8%-kal ugrott meg az időszakban, ez 3,83 milliárd euróra való emelkedést jelent.
A vállalat Nyugat-Európán kívül minden régióban növekedést tudott felmutatni. Az eladási szint 9,7%-kal emelkedett Afrikában és a Közel-Keleten. és 7,5%-kal Ázsiában. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >