Jól fogy a Heineken a fejlődő piacokon
A fejlődő piacokon mutatott jó teljesítménynek köszönhetően meghaladta a várakozásokat a Heineken NV első negyedéves eladási szintje.
A világ harmadik számú sörmárkája elsősorban Közép- és Kelet-Európában, Afrikában és Közel-Keleten tudta növelni az értékesítési szintjét.
Az árbevétel, mely mellőzi a felvásárlásokból befolyt összegeket, a várt 2,8%-os emelkedés helyett, 6,8%-kal ugrott meg az időszakban, ez 3,83 milliárd euróra való emelkedést jelent.
A vállalat Nyugat-Európán kívül minden régióban növekedést tudott felmutatni. Az eladási szint 9,7%-kal emelkedett Afrikában és a Közel-Keleten. és 7,5%-kal Ázsiában. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >