Jól fogy a Heineken a fejlődő piacokon
A fejlődő piacokon mutatott jó teljesítménynek köszönhetően meghaladta a várakozásokat a Heineken NV első negyedéves eladási szintje.
A világ harmadik számú sörmárkája elsősorban Közép- és Kelet-Európában, Afrikában és Közel-Keleten tudta növelni az értékesítési szintjét.
Az árbevétel, mely mellőzi a felvásárlásokból befolyt összegeket, a várt 2,8%-os emelkedés helyett, 6,8%-kal ugrott meg az időszakban, ez 3,83 milliárd euróra való emelkedést jelent.
A vállalat Nyugat-Európán kívül minden régióban növekedést tudott felmutatni. Az eladási szint 9,7%-kal emelkedett Afrikában és a Közel-Keleten. és 7,5%-kal Ázsiában. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >