Jól fogy a Heineken a fejlődő piacokon
A fejlődő piacokon mutatott jó teljesítménynek köszönhetően meghaladta a várakozásokat a Heineken NV első negyedéves eladási szintje.
A világ harmadik számú sörmárkája elsősorban Közép- és Kelet-Európában, Afrikában és Közel-Keleten tudta növelni az értékesítési szintjét.
Az árbevétel, mely mellőzi a felvásárlásokból befolyt összegeket, a várt 2,8%-os emelkedés helyett, 6,8%-kal ugrott meg az időszakban, ez 3,83 milliárd euróra való emelkedést jelent.
A vállalat Nyugat-Európán kívül minden régióban növekedést tudott felmutatni. Az eladási szint 9,7%-kal emelkedett Afrikában és a Közel-Keleten. és 7,5%-kal Ázsiában. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >