Jól fogy a Heineken a fejlődő piacokon
A fejlődő piacokon mutatott jó teljesítménynek köszönhetően meghaladta a várakozásokat a Heineken NV első negyedéves eladási szintje.
A világ harmadik számú sörmárkája elsősorban Közép- és Kelet-Európában, Afrikában és Közel-Keleten tudta növelni az értékesítési szintjét.
Az árbevétel, mely mellőzi a felvásárlásokból befolyt összegeket, a várt 2,8%-os emelkedés helyett, 6,8%-kal ugrott meg az időszakban, ez 3,83 milliárd euróra való emelkedést jelent.
A vállalat Nyugat-Európán kívül minden régióban növekedést tudott felmutatni. Az eladási szint 9,7%-kal emelkedett Afrikában és a Közel-Keleten. és 7,5%-kal Ázsiában. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >