Jól fogadták a vásárlók az online Tesco-t
Március 21-én elrajtolt az online Tesco. A penzcentrum.hu olvasói körében tájékozódott az első tapasztalatokról, sőt, a szerkesztőség maga is rendelt a Tesco Online Bevásárlás rendszerétől.
Az olvasók beszámolóiból alapvetően pozitív kép rajzolódik ki, kisebb pontatlanságok persze előfordultak. A vásárlók egyszerűnek, áttekinthetőnek tartották a regisztrációt és a rendelés menetét, elégedettek voltak a kiszállítással is, egy észrevétel szerint a futár még borravalót sem fogadott el.
Előfordult azonban, hogy nem pont a megrendelt joghurtot kapta a megrendelő, más azt nehezményezte, hogy American Express kártyával nem fizethet.
A vásárlók levelei a penzcentrum.hu-n megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >