Jól fogadták a vásárlók az online Tesco-t
Március 21-én elrajtolt az online Tesco. A penzcentrum.hu olvasói körében tájékozódott az első tapasztalatokról, sőt, a szerkesztőség maga is rendelt a Tesco Online Bevásárlás rendszerétől.
Az olvasók beszámolóiból alapvetően pozitív kép rajzolódik ki, kisebb pontatlanságok persze előfordultak. A vásárlók egyszerűnek, áttekinthetőnek tartották a regisztrációt és a rendelés menetét, elégedettek voltak a kiszállítással is, egy észrevétel szerint a futár még borravalót sem fogadott el.
Előfordult azonban, hogy nem pont a megrendelt joghurtot kapta a megrendelő, más azt nehezményezte, hogy American Express kártyával nem fizethet.
A vásárlók levelei a penzcentrum.hu-n megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >