Jól fogadták a vásárlók az online Tesco-t
Március 21-én elrajtolt az online Tesco. A penzcentrum.hu olvasói körében tájékozódott az első tapasztalatokról, sőt, a szerkesztőség maga is rendelt a Tesco Online Bevásárlás rendszerétől.
Az olvasók beszámolóiból alapvetően pozitív kép rajzolódik ki, kisebb pontatlanságok persze előfordultak. A vásárlók egyszerűnek, áttekinthetőnek tartották a regisztrációt és a rendelés menetét, elégedettek voltak a kiszállítással is, egy észrevétel szerint a futár még borravalót sem fogadott el.
Előfordult azonban, hogy nem pont a megrendelt joghurtot kapta a megrendelő, más azt nehezményezte, hogy American Express kártyával nem fizethet.
A vásárlók levelei a penzcentrum.hu-n megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >