Jól fogadták a vásárlók az online Tesco-t
Március 21-én elrajtolt az online Tesco. A penzcentrum.hu olvasói körében tájékozódott az első tapasztalatokról, sőt, a szerkesztőség maga is rendelt a Tesco Online Bevásárlás rendszerétől.
Az olvasók beszámolóiból alapvetően pozitív kép rajzolódik ki, kisebb pontatlanságok persze előfordultak. A vásárlók egyszerűnek, áttekinthetőnek tartották a regisztrációt és a rendelés menetét, elégedettek voltak a kiszállítással is, egy észrevétel szerint a futár még borravalót sem fogadott el.
Előfordult azonban, hogy nem pont a megrendelt joghurtot kapta a megrendelő, más azt nehezményezte, hogy American Express kártyával nem fizethet.
A vásárlók levelei a penzcentrum.hu-n megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >