Jól fogadták a vásárlók az online Tesco-t
Március 21-én elrajtolt az online Tesco. A penzcentrum.hu olvasói körében tájékozódott az első tapasztalatokról, sőt, a szerkesztőség maga is rendelt a Tesco Online Bevásárlás rendszerétől.
Az olvasók beszámolóiból alapvetően pozitív kép rajzolódik ki, kisebb pontatlanságok persze előfordultak. A vásárlók egyszerűnek, áttekinthetőnek tartották a regisztrációt és a rendelés menetét, elégedettek voltak a kiszállítással is, egy észrevétel szerint a futár még borravalót sem fogadott el.
Előfordult azonban, hogy nem pont a megrendelt joghurtot kapta a megrendelő, más azt nehezményezte, hogy American Express kártyával nem fizethet.
A vásárlók levelei a penzcentrum.hu-n megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >Felvirágozhat a kelet-magyarországi logisztika: már egy tűzszünet is hatást gyakorolhat erre
A kelet-magyarországi régió, különösen Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új…
Tovább olvasom >