Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami megkönnyebbülést hozott a kínai luxusfogyasztók által némiképp cserbenhagyott anyavállalat, a Beiersdorf számára.
A Beiersdorf az első félévben 7,1 %-os organikus árbevétel-növekedést ért el. A szépségápolási vállalatcsoport bevétele 5,2 milliárd euró volt, köszönhetően a zászlóshajó márka Nivea 11,1 %-os növekedésének. A központi márka „minden kulcsfontosságú piacon” növekedett, de különösen a feltörekvő piacokon és otthon, Németországban.
A 2,95 milliárd euróval a csoport árbevételének több mint felét adó Nivea egyszerre profitált a volumennövekedésből és az áremelésekből. Vincent Warnery vezérigazgató szerint az eredmények „bőven ellensúlyozták a kihívásokkal teli luxuspiacon, különösen Kínában tapasztalható folyamatos kedvezőtlen fejleményeket”. A La Prairie luxusmárka valóban megszenvedi a fogyasztói kiadások csökkenését Kínában.
Az EBIT ennek ellenére 852 millió euróról 838 millió euróra csökkent. A Beiersdorf ezt a visszaesést az előrehozott beruházásoknak és a marketingköltségeknek tulajdonítja, de úgy véli, hogy az év hátralévő részében jó úton halad. Az adózás utáni eredmény többé-kevésbé stabilan 590 millió euró maradt.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >