Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami megkönnyebbülést hozott a kínai luxusfogyasztók által némiképp cserbenhagyott anyavállalat, a Beiersdorf számára.
A Beiersdorf az első félévben 7,1 %-os organikus árbevétel-növekedést ért el. A szépségápolási vállalatcsoport bevétele 5,2 milliárd euró volt, köszönhetően a zászlóshajó márka Nivea 11,1 %-os növekedésének. A központi márka „minden kulcsfontosságú piacon” növekedett, de különösen a feltörekvő piacokon és otthon, Németországban.
A 2,95 milliárd euróval a csoport árbevételének több mint felét adó Nivea egyszerre profitált a volumennövekedésből és az áremelésekből. Vincent Warnery vezérigazgató szerint az eredmények „bőven ellensúlyozták a kihívásokkal teli luxuspiacon, különösen Kínában tapasztalható folyamatos kedvezőtlen fejleményeket”. A La Prairie luxusmárka valóban megszenvedi a fogyasztói kiadások csökkenését Kínában.
Az EBIT ennek ellenére 852 millió euróról 838 millió euróra csökkent. A Beiersdorf ezt a visszaesést az előrehozott beruházásoknak és a marketingköltségeknek tulajdonítja, de úgy véli, hogy az év hátralévő részében jó úton halad. Az adózás utáni eredmény többé-kevésbé stabilan 590 millió euró maradt.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >