Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a Dorkoval együttműködve elindítja inspiráló „Szakíts a határokkal” kampányát. Ez a kezdeményezés egy stílusos tornacipő-kollekciót mutat be, amely arra ösztönzi a nőket, hogy tegyenek egy lépést a változásért, és szakítsák át a határokat. A márka célja, hogy arra inspirálja a nőket, hogy merjenek kilépni a komfortzónájukból, haladjanak előre álmaik megvalósítása és céljaik elérése felé, valamint összpontosítsanak arra, ami igazán számít. A kampány március 8. – április 8. között egy fogyasztói promócióval indul a kiskereskedelemben, amely részeként a fogyasztók AP-kód feltöltésével napi 3 pár egyedi sportcipőt nyerhetnek.
Bevezetés hónapja: 2024. március
Bevezetési kedvezmények és támogatások: instore kampány, nyakfüggő, social media (hirdetés, influencer- és nyereményjáték) kampányok, gasztroaktivitás
Kapcsolatfelvétel: Zwack Unicum Nyrt.
Kapcsolattartó: Szemeti Dóra brand manager;
e-mail: szemeti@zwackunicum.hu
Kapcsolódó cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Világszinten Budapesten
A főváros elitbárjai közé tartozik a Four Seasons Hotelben működő…
Tovább olvasom >Unicum Orange Bitter 0,5 l
Megérkezett a Zwack Unicum legújabb innovációja, az Unicum Orange Bitter,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >