Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a Dorkoval együttműködve elindítja inspiráló „Szakíts a határokkal” kampányát. Ez a kezdeményezés egy stílusos tornacipő-kollekciót mutat be, amely arra ösztönzi a nőket, hogy tegyenek egy lépést a változásért, és szakítsák át a határokat. A márka célja, hogy arra inspirálja a nőket, hogy merjenek kilépni a komfortzónájukból, haladjanak előre álmaik megvalósítása és céljaik elérése felé, valamint összpontosítsanak arra, ami igazán számít. A kampány március 8. – április 8. között egy fogyasztói promócióval indul a kiskereskedelemben, amely részeként a fogyasztók AP-kód feltöltésével napi 3 pár egyedi sportcipőt nyerhetnek.
Bevezetés hónapja: 2024. március
Bevezetési kedvezmények és támogatások: instore kampány, nyakfüggő, social media (hirdetés, influencer- és nyereményjáték) kampányok, gasztroaktivitás
Kapcsolatfelvétel: Zwack Unicum Nyrt.
Kapcsolattartó: Szemeti Dóra brand manager;
e-mail: szemeti@zwackunicum.hu
Kapcsolódó cikkeink
220 felett: öt fesztiválozó fiatal nekivág a Hubertúra expedíciónak!
Június 20-án öt fiatal, rutinos túrázó indul Hubertus támogatásával egy…
Tovább olvasom >A kaktusz világa
Prémiumizáció, kereslet a minőségi italok iránt, fejlődő koktélkultúra, élményt kereső…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >