Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a Dorkoval együttműködve elindítja inspiráló „Szakíts a határokkal” kampányát. Ez a kezdeményezés egy stílusos tornacipő-kollekciót mutat be, amely arra ösztönzi a nőket, hogy tegyenek egy lépést a változásért, és szakítsák át a határokat. A márka célja, hogy arra inspirálja a nőket, hogy merjenek kilépni a komfortzónájukból, haladjanak előre álmaik megvalósítása és céljaik elérése felé, valamint összpontosítsanak arra, ami igazán számít. A kampány március 8. – április 8. között egy fogyasztói promócióval indul a kiskereskedelemben, amely részeként a fogyasztók AP-kód feltöltésével napi 3 pár egyedi sportcipőt nyerhetnek.
Bevezetés hónapja: 2024. március
Bevezetési kedvezmények és támogatások: instore kampány, nyakfüggő, social media (hirdetés, influencer- és nyereményjáték) kampányok, gasztroaktivitás
Kapcsolatfelvétel: Zwack Unicum Nyrt.
Kapcsolattartó: Szemeti Dóra brand manager;
e-mail: szemeti@zwackunicum.hu
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >