Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a Dorkoval együttműködve elindítja inspiráló „Szakíts a határokkal” kampányát. Ez a kezdeményezés egy stílusos tornacipő-kollekciót mutat be, amely arra ösztönzi a nőket, hogy tegyenek egy lépést a változásért, és szakítsák át a határokat. A márka célja, hogy arra inspirálja a nőket, hogy merjenek kilépni a komfortzónájukból, haladjanak előre álmaik megvalósítása és céljaik elérése felé, valamint összpontosítsanak arra, ami igazán számít. A kampány március 8. – április 8. között egy fogyasztói promócióval indul a kiskereskedelemben, amely részeként a fogyasztók AP-kód feltöltésével napi 3 pár egyedi sportcipőt nyerhetnek.
Bevezetés hónapja: 2024. március
Bevezetési kedvezmények és támogatások: instore kampány, nyakfüggő, social media (hirdetés, influencer- és nyereményjáték) kampányok, gasztroaktivitás
Kapcsolatfelvétel: Zwack Unicum Nyrt.
Kapcsolattartó: Szemeti Dóra brand manager;
e-mail: szemeti@zwackunicum.hu
Kapcsolódó cikkeink
Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >Johnnie Walker Black Label Squid Game
Limitált szériás kivitel, a Squid Game című sorozat 2. évadának debütálásához…
Tovább olvasom >Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >