JÓFOGÁS: Tavaly naponta 27 ezer hirdetés került fel a portálra

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 01. 22. 11:22

Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt cikkekhez fűződő viszonyába is.

  • A Jófogás 2023-ban naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán
  • Ha a Jófogás összes főkategóriáját nézzük, havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók
    • Ez naponta megközelítőleg 27 ezer új hirdetést jelent
  • Tavaly mintegy 190 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis a vevők ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét az oldalon keresztül
    • Ebben a tekintetben a március bizonyult a legsűrűbb hónapnak

TOVÁBBRA IS INGYEN SZERETNÉNK ELVINNI

  • Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot hosszú évek óta, így 2023-ban sem lehetett letaszítani a trónjáról
    • Az élbolyban található még például az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is
  • A legkeresettebb kategóriák között pedig a háztartási nagygépeket, a növényeket, az építőanyagot, a számítástechnikát és a szerszámokat/eszközöket láthatjuk

„Fejest ugorva a tavalyi adathalmazunkba úgy látjuk, hogy a magyar internetezők egyre inkább, és szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak. Ennek vannak tudatossághoz, fenntarthatósághoz és pénztárcamérethez köthető okai is. A mi feladatunk továbbra is az, hogy egy megbízható, biztonságos és minél inkább teljes körű szolgáltatási választékot biztosító platformmal segítsük az eladókat és a vevőket. Ezen dolgozunk”

mondta Takács Borbála, a Jófogás marketing- és kommunikációs igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink