Jobban, okosabban! – új szlogennel és megújult arculattal buzdít tudatos vásárlásra az ALDI
Új szlogen, kommunikációs és vizuális elemek, valamint ALDI Háziasszonyok a „smartshopper” előnyök promóciója jegyében – az ALDI következetes és egyedi kommunikációja segíti a fogyasztókat a tudatos és okos vásárlásban.
Az eddig is egyedi kommunikációt folytató ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ebben az évben ismét újszerű elemekkel bővítette magyarországi marketingkommunikációs aktivitásait. 2013-ban az a három ALDI Háziasszony képviseli az áruházláncot többek között a televíziós reklámokban, óriásplakátokon és számos magazin hasábjain, akiket a vásárlók tavaly szavaztak meg az 1500 jelentkező 9 döntőse közül erre a feladatra. Ezzel párhuzamosan az ALDI ez év májusától megújult arculattal, új szlogennel és kommunikációs elemekkel is erősíti jelenlétét Magyarországon, amelyekkel az úgynevezett ALDI „smart shopper”, vagyis tudatos vásárlói előnyöket kívánja megismertetni és népszerűsíteni.
Az áruházlánc új szlogenje, a „Jobban. Okosabban.” összefoglalja az ALDI tudatos vásárlást segítő elveit és az áruházlánc által kínált előnyöket: a gyors pénztárakat, az előválogatott, magas minőségű termékeket az egyedülálló pénzvisszafizetési garanciát. Az új szlogen bevezetésével az ALDI további célja, hogy megkülönböztesse magát a hazai piacon több versenytárs által használt és mára már egysíkúvá váló „olcsóság” kommunikációjától. Az új szlogen mellett az arculatfrissítés részeként megújult többek között az áruházlánc kamionflottáján a pótkocsi ponyva valamint az ALDI akciós újság dizájnja is.
„A Magyarországon idén 5. születésnapját ünneplő ALDI a bevásárlás minden lépésénél a vásárlókat segíti. Célunk, hogy mind visszatérő, mind új vevőink egyaránt tökéletesen elégedetten, előnyeink magabiztos ismeretében, tudatosan válasszanak minket újra és újra” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. „A tudatos ALDI vásárló mindig részesül az áruházlánc által biztosított, kiemelkedő szolgáltatásainkból: folyamatosan bevizsgált, tesztelt és előválogatott, minőségi termékeink magas ár-érték aránnyal bírnak, így bátran vállaljuk a pénzvisszafizetési garanciát még az élelmiszerekre is. A bevásárlás folyamata gyors és hatékony, köszönhetően az optimális termékelhelyezésnek tiszta és rendezett üzleteinkben, a segítőkész és udvarias kiszolgálásnak, valamint a kiváló infrastruktúrának, melynek természetesen az ingyenes parkolás is része. Ezeket a faktorokat az ALDI új „Jobban. Okosabban.” szlogenje közérthetően és tömören foglalja össze, amelyet a felfrissített, letisztult dizájn, a megújult vizuális elemek, valamint a három különböző személyiség-, illetve vásárlótípust megtestesítő ALDI Háziasszony tökéletesen egészít ki” – tette hozzá Székács Tibor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >