Jobb ízűek a fenntartható módon termesztett zöldségek
Az európai fogyasztók kétharmada szerint jobb ízük van az olyan, fenntartható módon termesztett zöldségeknek, mint amilyen a Knorr magyarországi mintafarmján termesztett hagyma is – erről is tanúskodik az Unilever friss európai kutatása. A megkérdezettek csupán negyede-harmada van tisztában azzal, hogy miként lehet felismerni egy termék címkézéséről, hogy fenntartható forrásból származik, továbbá igen sokan nem tudják, megbízhatnak-e egyáltalán a fenntarthatósági tanúsítványokban.
Az Unilever a teljes ellátási láncán keresztül érvényesíti a környezetvédelmi szempontokat, az alapanyagok forrásától kezdve a gyárakon át egészen a fogyasztói termékfelhasználási szokásokig. Az Unilever és a Knorr a magyarországi gyártás során is kiemelt prioritásként kezeli a fenntarthatóságot. Tavalyelőtt jött létre az az első hazai Mintafarm a Békés megyei Muronyon, ahol fenntartható mezőgazdasági gyakorlatok alkalmazásával kiváló minőségű hagymát termesztenek, amit aztán Unilever Röszkei Élelmiszergyárában dolgoznak fel.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar termelők számára a klímaváltozás és a piaci árrobbanások egyre nagyobb problémát jelentenek
A magyar mezőgazdaság évtizedek óta a búza, kukorica, napraforgó, árpa,…
Tovább olvasom >Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >