Jobb ízűek a fenntartható módon termesztett zöldségek
Az európai fogyasztók kétharmada szerint jobb ízük van az olyan, fenntartható módon termesztett zöldségeknek, mint amilyen a Knorr magyarországi mintafarmján termesztett hagyma is – erről is tanúskodik az Unilever friss európai kutatása. A megkérdezettek csupán negyede-harmada van tisztában azzal, hogy miként lehet felismerni egy termék címkézéséről, hogy fenntartható forrásból származik, továbbá igen sokan nem tudják, megbízhatnak-e egyáltalán a fenntarthatósági tanúsítványokban.
Az Unilever a teljes ellátási láncán keresztül érvényesíti a környezetvédelmi szempontokat, az alapanyagok forrásától kezdve a gyárakon át egészen a fogyasztói termékfelhasználási szokásokig. Az Unilever és a Knorr a magyarországi gyártás során is kiemelt prioritásként kezeli a fenntarthatóságot. Tavalyelőtt jött létre az az első hazai Mintafarm a Békés megyei Muronyon, ahol fenntartható mezőgazdasági gyakorlatok alkalmazásával kiváló minőségű hagymát termesztenek, amit aztán Unilever Röszkei Élelmiszergyárában dolgoznak fel.
Kapcsolódó cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >Legyen a fenntarthatóság könnyen elérhető bónusz
A vásárlók belefáradtak a fenntarthatóságra való törekvésbe – véli Lenneke…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Bérfejlesztést hirdetett az Auchan
Az Auchan az áruházaiban fizikai munkakört betöltő munkatársainak bérén átlagosan…
Tovább olvasom >A Visa és a Disney között több évre szóló stratégiai együttműködés jött létre
A Walt Disney Company és a digitális fizetési megoldások világvezetője,…
Tovább olvasom >