Jobb felhasználói élményt kíván nyújtani applikációjában a Gorillas
A Gorillas elindította alkalmazásának frissített változatát, azzal a céllal, hogy a vásárlóknak a személyre szabhatóság és a használhatóság tekintetében jobb felhasználói élményt nyújtson.
A Google és az Apple alkalmazásboltjaiból letölthető új verzió „dinamikusabb és interaktívabb” navigációt tesz lehetővé, és könnyebb hozzáférést biztosít a különböző termékkategóriákhoz. Emellett javult az olvashatóság, bővült a termékválaszték, „játékosabb” lett design és merészebbek színek, valamint személyre szóló üzenet üdvözli a látogatókat.
A vállalat áttekinthetőbbé tette a bevásárlókosarat, egyszerűsítette a belépési folyamatot, és lehetővé tette, hogy a vásárlók kedvencükként listázhassák a leggyakrabban vásárolt termékeket. A felhasználók immár tagelhetik a szállítási címeket, és könnyebben válthatnak fizetési módot.
Kapcsolódó cikkeink
Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél: újabb 190 termék kapható akár 25%-kal olcsóbban
Folytatja a magyar családok támogatására meghirdetett tartós árcsökkentési programját a…
Tovább olvasom >A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >