Jobb felhasználói élményt kíván nyújtani applikációjában a Gorillas
A Gorillas elindította alkalmazásának frissített változatát, azzal a céllal, hogy a vásárlóknak a személyre szabhatóság és a használhatóság tekintetében jobb felhasználói élményt nyújtson.
A Google és az Apple alkalmazásboltjaiból letölthető új verzió „dinamikusabb és interaktívabb” navigációt tesz lehetővé, és könnyebb hozzáférést biztosít a különböző termékkategóriákhoz. Emellett javult az olvashatóság, bővült a termékválaszték, „játékosabb” lett design és merészebbek színek, valamint személyre szóló üzenet üdvözli a látogatókat.
A vállalat áttekinthetőbbé tette a bevásárlókosarat, egyszerűsítette a belépési folyamatot, és lehetővé tette, hogy a vásárlók kedvencükként listázhassák a leggyakrabban vásárolt termékeket. A felhasználók immár tagelhetik a szállítási címeket, és könnyebben válthatnak fizetési módot.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél: újabb 190 termék kapható akár 25%-kal olcsóbban
Folytatja a magyar családok támogatására meghirdetett tartós árcsökkentési programját a…
Tovább olvasom >A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >Hamarosan mindenki számára elérhetővé válnak a Magyarországi talajok állapotát szemléltető a vizsgálati eredmények
Rövidesen minden érdeklődő számára elérhetőek lesznek a Magyarországon végzett talajvédelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >