Jobb felhasználói élményt kíván nyújtani applikációjában a Gorillas
A Gorillas elindította alkalmazásának frissített változatát, azzal a céllal, hogy a vásárlóknak a személyre szabhatóság és a használhatóság tekintetében jobb felhasználói élményt nyújtson.
A Google és az Apple alkalmazásboltjaiból letölthető új verzió „dinamikusabb és interaktívabb” navigációt tesz lehetővé, és könnyebb hozzáférést biztosít a különböző termékkategóriákhoz. Emellett javult az olvashatóság, bővült a termékválaszték, „játékosabb” lett design és merészebbek színek, valamint személyre szóló üzenet üdvözli a látogatókat.
A vállalat áttekinthetőbbé tette a bevásárlókosarat, egyszerűsítette a belépési folyamatot, és lehetővé tette, hogy a vásárlók kedvencükként listázhassák a leggyakrabban vásárolt termékeket. A felhasználók immár tagelhetik a szállítási címeket, és könnyebben válthatnak fizetési módot.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél: újabb 190 termék kapható akár 25%-kal olcsóbban
Folytatja a magyar családok támogatására meghirdetett tartós árcsökkentési programját a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >