Jó szezont zárt a Balaton
A magyar tenger népszerűségéhez a javuló vízminőség mellett a folyamatos fejlesztések, a marketing és a jó közbiztonság is hozzájárul.
A Balaton kereskedelmi szálláshelyein összesen 11,8
százalékkal nőtt a vendégéjszakák- és 13,6 százalékkal a vendégek száma az év
első nyolc hónapjában 2006 azonos időszakához képest, ami már nem csak a hazai
érdeklődés további növekedésének, hanem a külföldi turistaforgalomban beállt
kedvező fordulatnak is köszönhető – egy, az év első nyolc hónapjáról készített
gyorsfelmérés szerint.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >