Jó stratégia a hazai termékek támogatása
A gyártócégek szavazatai alapján a második helyen végzett a SPAR Magyarország az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Versenyen. A vállalatot a megelőző években már több alkalommal is kitüntették a díjjal: a SPAR Magyarország 2021-ben és 2018-ban első helyezést ért el, 2019-ben ezüstérmet, 2020-ban pedig különdíjat vehetett át a verseny keretében a magyar termékek támogatásáért.

Az oklevelet Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője vette át dr. Nagy István agrárminisztertől
A díj visszaigazolása annak, hogy a hazai vállalkozások, magyar termékek támogatása és felkarolása jó stratégiai irányvonal. A SPAR Magyarország évtizedek óta segíti a magyar élelmiszeripari kis- és középvállalkozásokat, hogy termékeik a vásárlók minél szélesebb köréhez juthassanak el, ezért az áruházlánc kínálatában kiemelt szerephez jutnak a hazai termelők, gyártók és feldolgozók által előállított, magas minőségű produktumok. Dinamikusan növekszik a vállalat saját márkás védjegyes termékeink sora is, hiszen míg 2020 végén 129 ilyen árucikk szerepelt a kínálatban, addig ez a szám 2021 végére elérte a 195-öt.
A pályázat fontos pillére volt a védjegyes brandtermékek köre, melyek száma az elmúlt években folyamatosan nőtt: míg 2018-ban 744 ilyen cikk volt megtalálható a választékban, addig 2019-ben már 874, 2020-ban és 2021-ben pedig több mint 900 védjegyes cikk volt elérhető a SPAR– és INTERSPAR-üzletekben. A SPAR Magyarország két éve csatlakozott a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányhoz, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos a magyar gazdaság fejlesztése és a hazai munkaerő megtartása azáltal, hogy helyi termékeket vásárolnak a vevők.
A hazai üzletlánc továbbra is eltökélt abban, hogy az immár sokadik alkalommal elnyert díjhoz méltón minden eszközével támogassa a kiváló minőségű hazai termékek piacra jutását. A vállalat továbbra is szorosan együttműködik a védjegyes termékek beszállítóival, az új partnerek révén pedig folyamatosan bővíti kínálatában a helyben készült, magas minőségű magyar árucikkek arányát. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >