Magazin: Jó reklám-e a bomba?
A rossz reklám is reklám, tartja a szakemberek egy része, ráadásul egy oszakai belvárosi bár húszéves tulajdonosának „bombajó” reklámötlete nem is volt rossz, legfeljebb balul sült el.
A valószínűleg a korosztályának figyelmét felkelteni próbáló fiatal vendéglátós egy műanyag ládát tett bejárta elé, tele egy ismert japán sörmárka üres üvegeivel, melyekből kilógott egy rongy – úgy néztek ki, mint amit a kitett felirat is ígért: Molotov-koktél – 100 jen/db! A kiérkező rendőrök megállapították, hogy a palackok üresek! A tulajdonos hiába kért bocsánatot, hangoztatva, hogy csak viccelt, és hogy értelmetlen lenne ilyesfajta illegális üzlettel foglalkoznia, hiszen maga a félliteres üvegbe önthető benzin ára 75 jen, a jardok hajthatatlanok voltak, és rendőri figyelmeztetésben részesítették. Mostantól jobban kell vigyáznia, de elmondhatja magáról, ötletét százezrek látták az interneten.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Turizmus 2024 decemberében: növekvő vendégforgalom, eltérő regionális trendek
2024 decemberében a magyarországi turisztikai szálláshelyek vendégforgalma jelentős növekedést mutatott…
Tovább olvasom >Újra magyar Gault&Millau
8 év után visszatért, és újra Magyarországon teszteli az éttermeket…
Tovább olvasom >Változik a Balaton: nyolc éve befagyott, most rekordmeleget mérnek
Nyolc évvel ezelőtt a Balaton teljesen befagyott a hosszan tartó…
Tovább olvasom >