Jó évet zárt a SABMiller, fogyott a sör rendesen
A dél-afrikai-amerikai sör- és üdítőital-csoport a márciussal zárult üzleti évében 23 százalékkal több sört adott el.
A South African Breweries (SAB) – Magyarországon 1993 óta a
Dreher Sörgyárak Zrt. tulajdonosa -, 2002. májusban vette meg az amerikai
Philip Morris cigaretta-, élelmiszer- és söripari óriáscég sörgyártó
leányvállalatát, a Miller Brewingot 5,6 milliárd dolláros ügyletben, majd a
nevét SABMillerre változtatta.
Európában átlagosan 11 százalékos szerves növekedést értek
el. Lengyelországban 13 százalékkal, Oroszországban 24 százalékkal, Romániában
23 százalékkal nőtt a forgalom mennyiségben. Csehországban 1 százalékkal,
Olaszországban 5 százalékkal sikerült növelni a forgalmat. Észak-Amerikában a
teljes forgalom szinten maradt, szervesen három százalékkal csökkent. Afrikában
hét százalékkal nőtt az értékesítés. Kínában 30 százalékkal, Indiában 36
százalékkal növelték a söreladást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >