Jó évet zárt a SABMiller, fogyott a sör rendesen
A dél-afrikai-amerikai sör- és üdítőital-csoport a márciussal zárult üzleti évében 23 százalékkal több sört adott el.
A South African Breweries (SAB) – Magyarországon 1993 óta a
Dreher Sörgyárak Zrt. tulajdonosa -, 2002. májusban vette meg az amerikai
Philip Morris cigaretta-, élelmiszer- és söripari óriáscég sörgyártó
leányvállalatát, a Miller Brewingot 5,6 milliárd dolláros ügyletben, majd a
nevét SABMillerre változtatta.
Európában átlagosan 11 százalékos szerves növekedést értek
el. Lengyelországban 13 százalékkal, Oroszországban 24 százalékkal, Romániában
23 százalékkal nőtt a forgalom mennyiségben. Csehországban 1 százalékkal,
Olaszországban 5 százalékkal sikerült növelni a forgalmat. Észak-Amerikában a
teljes forgalom szinten maradt, szervesen három százalékkal csökkent. Afrikában
hét százalékkal nőtt az értékesítés. Kínában 30 százalékkal, Indiában 36
százalékkal növelték a söreladást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >