Jó évet zárt a SABMiller, fogyott a sör rendesen
A dél-afrikai-amerikai sör- és üdítőital-csoport a márciussal zárult üzleti évében 23 százalékkal több sört adott el.
A South African Breweries (SAB) – Magyarországon 1993 óta a
Dreher Sörgyárak Zrt. tulajdonosa -, 2002. májusban vette meg az amerikai
Philip Morris cigaretta-, élelmiszer- és söripari óriáscég sörgyártó
leányvállalatát, a Miller Brewingot 5,6 milliárd dolláros ügyletben, majd a
nevét SABMillerre változtatta.
Európában átlagosan 11 százalékos szerves növekedést értek
el. Lengyelországban 13 százalékkal, Oroszországban 24 százalékkal, Romániában
23 százalékkal nőtt a forgalom mennyiségben. Csehországban 1 százalékkal,
Olaszországban 5 százalékkal sikerült növelni a forgalmat. Észak-Amerikában a
teljes forgalom szinten maradt, szervesen három százalékkal csökkent. Afrikában
hét százalékkal nőtt az értékesítés. Kínában 30 százalékkal, Indiában 36
százalékkal növelték a söreladást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >