Jó évet zárt a Praktiker
A német barkácsáruház lánc magyaroszági tagja tavaly 46 milliárd forintos forgalmat realizált.
Bár a megszorító intézkedések hatása a barkácspiacon is érezhető volt, a Praktiker továbbfolytatja terjeszkedését hazánkban, idén megnyílik második saját tulajdonú áruházuk, illetve folytatják a korábban nyitott üzletegységeinek korszerűsítését, bővítését is.
A konszern az eddig rendelkezésre álló, még ideiglenes számadatok alapján az előző üzleti évben elért nettó forgalmát 24,8 százalékkal, 3,95 milliárd euróra növelte. Ezzel a cég a 2007-re kitűzött, kereken négymilliárd eurós forgalmazást sikeresen teljesítette. Németországon kívül a Praktiker 1,08 milliárd eurót forgalmazott, ez 23 százalékkal több, mint az előző évben
A vállalat fejlődésének motorja továbbra is a kelet-európai régió. A Németországon kívüli forgalom dinamikáját erőteljesen sikerült növelni 2007-ben, ebben része volt annak a tizenöt új áruháznak – köztük két új magyarországi üzletegységnek is -, amelyek zömében az év második felében nyitottak meg, de szerepet játszott benne a már meglévő telephelyek területarányos termelékenységének újabb növekedése is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >