Jó évet zárt a Messe Düsseldorf

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 09. 22. 09:18

Messe Düsseldorf konszern a tervezettnél magasabb eredménnyel zárta a 2014-es üzleti évet: árbevétele 411,5 millió euró volt. A konszolidált adózott éves eredmény 57,7 millió euró. A külpiacokon mintegy 111,8 millió euró árbevételt ért el a konszern. Az elmúlt üzleti évben a düsseldorfi árbevétel legnagyobb részét a világelső szakvásárok: az interpack, az EuroShop, a MEDICA, a ProWein, a ­glasstec, a boot, a wire, a Tube és a CARAVAN SALON adták.

Az elmúlt évekhez hasonlóan 2014-ben is folytatódott a düsseldorfi vásárváros optimalizálása. Az összes vásárcsarnok és ügyféltér átfogó felújítása a tervek szerint 2030-ra fejeződik be. A beruházás volumene 600 millió euró, ezt saját forrásból gazdálkodja ki a vállalatcsoport.

A Messe Düsseldorf összesen 21 saját és 15 külső szervezésű rendezvényt tartott központi vásárvárosában. A nettó 1,32 millió négyzetméternyi kiadott csarnokterületen 31.269 kiállító mutatta be újdonságait mintegy 1,4 millió látogatónak. Ezen kívül a kongresszusokat több mint félmillióan látogatták.

A magyar kiállítók és szakmai látogatók is kedvelik a düsseldorfi szakvásárokat. 2014-ben 88 kiállító és több mint 3000 szakmai látogató vett részt ezeken a rendezvényeken Magyarországról.

Kapcsolódó cikkeink