Jó évet zárt a Messe Düsseldorf
Messe Düsseldorf konszern a tervezettnél magasabb eredménnyel zárta a 2014-es üzleti évet: árbevétele 411,5 millió euró volt. A konszolidált adózott éves eredmény 57,7 millió euró. A külpiacokon mintegy 111,8 millió euró árbevételt ért el a konszern. Az elmúlt üzleti évben a düsseldorfi árbevétel legnagyobb részét a világelső szakvásárok: az interpack, az EuroShop, a MEDICA, a ProWein, a glasstec, a boot, a wire, a Tube és a CARAVAN SALON adták.
Az elmúlt évekhez hasonlóan 2014-ben is folytatódott a düsseldorfi vásárváros optimalizálása. Az összes vásárcsarnok és ügyféltér átfogó felújítása a tervek szerint 2030-ra fejeződik be. A beruházás volumene 600 millió euró, ezt saját forrásból gazdálkodja ki a vállalatcsoport.
A Messe Düsseldorf összesen 21 saját és 15 külső szervezésű rendezvényt tartott központi vásárvárosában. A nettó 1,32 millió négyzetméternyi kiadott csarnokterületen 31.269 kiállító mutatta be újdonságait mintegy 1,4 millió látogatónak. Ezen kívül a kongresszusokat több mint félmillióan látogatták.
A magyar kiállítók és szakmai látogatók is kedvelik a düsseldorfi szakvásárokat. 2014-ben 88 kiállító és több mint 3000 szakmai látogató vett részt ezeken a rendezvényeken Magyarországról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >