Jó év után új igazgatóval a Szentkirályi
Tavaly 5,7 milliárd forint nettó árbevételt és 150 millió forint adózás előtti nyereséget ért el a Szentkirályi Ásványvíz Kft. – közölte a cég február 3-i sajtótájékoztatóján Balogh Levente tulajdonos-ügyvezető. A vállalat egy csökkenő piacon tudott közel 12 százalékos árbevétel-növekedést felmutatni 2007-hez képest, tette hozzá.A 206 méterről feltörő Szentkirályi ásványvíz több mint egymillió éves – derült ki egy tavalyi geológiai kutatásból. A réteg ugyanis a középső jégkorszakban keletkezett, és az Ős-Duna Budapesttől kiinduló, óriási hordalékkúpjának a részét alkotja.
A sajtótájékoztatón mutatkozott be Matus István, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. operatív vezérigazgatója. A poszt létrehozását a cég dinamikus fejlődése indokolja. Az új vezető feladata a belföldi operatív tervek elkészítése és végrehajtása, a belföldi piaci pozíciók erősítése, és a fejlődés biztosítása a nehéz gazdasági körülmények között is.
Matus István több mint 17 éve dolgozik FMCG-területen. Előzőleg az Unilever Magyarországnál töltötte be az értékesítési és marketingigazgatói posztot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >