Jó a bulinak, jó a szponzornak – A nap képe
Nagyon kitalált promóciós eszköz a Heinekentől!
Kapcsolódó cikkeink
130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Abszolút higiénikus csaphasználat a vendéglátóhelyi mosdóban – A nap képe
Merthogy az alkalmazott szerkezet lábbal szabályozható.
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Gombócok ideje
A hazai szakma láthatóan követi a fagylaltvilágtrendeket és nyitott az…
Tovább olvasom >