Jézus volt az első kommunikátor

Szerző: Glázer Szilvia Dátum: 2024. 12. 17. 06:54

Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi vendége.

A szakember elmondása szerint azon dolgozik, hogy egy kicsit jobb legyen ez az üzleti világ. Vallja, hogy egy márka akkor fog működni, ha van egy misszója, tudja, hogy mit akar elérni a jövőben, amelyről van egy víziója, és emellett értékek alapján épül: „Minden egyforma, nagyon nehéz megkülönböztetni a márkákat és az embereket. Azt hiszem, hogy azok a márkák, cégek, emberek, akik hittel, őszintén képviselnek valamit a világból, azok tudnak csak sikeresek lenni. Az már más kérdés, hogy ebben a digitalizált világban nagyon nagy a verseny és a zaj, amelyből nagyon nehéz kilépni. Ebben a környezetben meg kell haladni az értékeket és nagyot kell mondani, hogy valaki. Ebből adódóan annyi talmi és álságos felületes tartalom ér el minket, ma már mindenki csinál mindent, és a forma, a látszat sokkal fontosabb szerepet tölt be, mint a valódi tartalom. Ebben a térben hiszem, hogy a valódi lesz majd a különleges.”

Egy márkánál elengedhetetlen a vízió, a misszió és az értékek. A vízió mutatja meg, hogy a márka miért működik úgy ahogy, és hogyan tud eljutni a célhoz, tulajdonképpen ez az üzleti stratégia. Az a legjobb, ha ez fontos értékek mentén épül fel. A márka építőinek nem szabad elfelejteni, hogy ha emberekkel foglalkoznak, akkor sokkal mélyebbre kell menni és ezt kell a különböző kommunikációs csatornákon közvetíteni. Kőszegi András szerint a kommunikáció nem változott mióta ember volt a földön, az első nagy kommunikátor Jézus volt: „Ha van mondanivalód, van értéked, akkor elmondod a hozzád közel álló csatornákon. Ez így történt akkor is és ez így történik ma is.”

Ha szeretné a teljes beszélgetést megnézni, akkor látogasson a Trade magazin youtube csatornájára, ahová érdemes feliratkozni, hiszen 2 hetente izgalmas tartalmakkal várunk mindenkit!

 

Kapcsolódó cikkeink