Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi vendége.
A szakember elmondása szerint azon dolgozik, hogy egy kicsit jobb legyen ez az üzleti világ. Vallja, hogy egy márka akkor fog működni, ha van egy misszója, tudja, hogy mit akar elérni a jövőben, amelyről van egy víziója, és emellett értékek alapján épül: „Minden egyforma, nagyon nehéz megkülönböztetni a márkákat és az embereket. Azt hiszem, hogy azok a márkák, cégek, emberek, akik hittel, őszintén képviselnek valamit a világból, azok tudnak csak sikeresek lenni. Az már más kérdés, hogy ebben a digitalizált világban nagyon nagy a verseny és a zaj, amelyből nagyon nehéz kilépni. Ebben a környezetben meg kell haladni az értékeket és nagyot kell mondani, hogy valaki. Ebből adódóan annyi talmi és álságos felületes tartalom ér el minket, ma már mindenki csinál mindent, és a forma, a látszat sokkal fontosabb szerepet tölt be, mint a valódi tartalom. Ebben a térben hiszem, hogy a valódi lesz majd a különleges.”
Egy márkánál elengedhetetlen a vízió, a misszió és az értékek. A vízió mutatja meg, hogy a márka miért működik úgy ahogy, és hogyan tud eljutni a célhoz, tulajdonképpen ez az üzleti stratégia. Az a legjobb, ha ez fontos értékek mentén épül fel. A márka építőinek nem szabad elfelejteni, hogy ha emberekkel foglalkoznak, akkor sokkal mélyebbre kell menni és ezt kell a különböző kommunikációs csatornákon közvetíteni. Kőszegi András szerint a kommunikáció nem változott mióta ember volt a földön, az első nagy kommunikátor Jézus volt: „Ha van mondanivalód, van értéked, akkor elmondod a hozzád közel álló csatornákon. Ez így történt akkor is és ez így történik ma is.”
Ha szeretné a teljes beszélgetést megnézni, akkor látogasson a Trade magazin youtube csatornájára, ahová érdemes feliratkozni, hiszen 2 hetente izgalmas tartalmakkal várunk mindenkit!
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
… mondta Magyarország egyik legismertebb arca, a háromgyerekes anyuka, fitneszedző…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Frankó Csuba Dea: Célom, hogy azt a jövőt építsük, amiben élni szeretnénk
A legutóbbi FutureTalks Krizsó Szilviával podcast vendége Frankó Csuba Dea…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új versenyző a fogyókúrás gyógyszerek piacán: ígéretes eredmények az ecnoglutiddal
Az utóbbi években világszerte hatalmas népszerűségre tettek szert az olyan…
Tovább olvasom >Mentesen is teljesen
Június 17–18-án, rekord magyar részvétel mellett került sor Bécsben a…
Tovább olvasom >Márkanagykövet
Ha valaki meghallgatja a makroökonómiai elemzőket a következő 5 éves…
Tovább olvasom >