Növelte forgalmát az eMag online kereskedő cég
Az eMAG áprilistól március végéig tartó 2017-2018-as pénzügyi évben jelentősen növelte forgalmát, az átlagos kosárérték 22 százalékkal 23 500 forintra emelkedett az előző év azonos időszakához képest – közölte az online kereskedelemmel foglalkozó társaság hétfőn az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint az eMag webáruházat látogatók száma ez idő alatt 37 százalékkal, a vásárlók száma 21 százalékkal, a rendeléseké 16 százalékkal emelkedett.
A GKI Digital 2018 március-áprilisában végzett felmérése szerint az eMAG vásárlók átlagosan 13 alkalommal vásároltak online az elmúlt évben, 17 százalékkal többször, mint egy átlagos online vásárló – közölte a webkereskedelemmel foglalkozó társaság.
Felidézik, hogy 2017-ben tovább bővült a hazai online kereskedelem, több mint 360 milliárd forintos forgalmat generált, az egy évvel korábbinál 7 százalékkal több, mintegy 3 millió vásárló, az egy főre jutó átlagos vásárlások száma először tavaly lépte át a 11 alkalmat, az online vásárlók 39 százaléka az eMAG-on is vásárolt legalább egyszer.
A vásárlások számának növekedésében kiemelkedően jó hónap volt a július, az egy évvel korábbiakhoz képest 49 százalékkal több vásárló rendelt az eMAG webáruházából.
Az eMAG közölte, bevételeinek jelentős részét továbbra is három termékkategória – a TV, a nagy háztartási gépek és fehéráruk, a mobiltelefonok – értékesítése képezi, ezek együttesen a webáruház forgalmának 55 százalékát adták a márciusban lezárt pénzügyi évben.
A legjelentősebb növekedést a cipő, a női ruházati termékek, a gumiabroncs és felni, a táska és kiegészítők, valamint a férfi ruházati termékek kategóriái érték el.
Az eMAG a dél-afrikai hátterű Naspers csoport tagjaként a régió egyik legnagyobb online kereskedőjének számít, több mint 8500 márkát és több mint 1 500 000 terméket kínál Magyarországon.
A 15 éve alapított eMAG vállalat meghatározó szerepet tölt be az online kereskedelemben, Magyarországon, Bulgáriában, Lengyelországban, valamint Romániában összesen 3800 alkalmazottat foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >