Jelentősen növelte adózott eredményét tavaly a Pick Szeged Zrt.
Jelentősen, a 2020-as 5,318 milliárd forintról 10,323 milliárd forintra növelte adózott eredményét tavaly a Pick Szeged Zrt. – derül ki a cégnek a Budapesti Értéktőzsde honlapján csütörtökön közzétett éves beszámolójából.

Közel megduplázta tavaly adózott eredményét a Pick
A Bonafarm csoporthoz tartozó Pick Szeged Zrt. értékesítésből származó nettó árbevétele az előző évhez képest 2,2 százalékkal 70,679 milliárd forintra csökkent, ebből az export 20,39 milliárd forintot tett ki. A vállalkozás kivitelének meghatározó része – 19,67 milliárd forint értékben – az Európai Unióba irányult.
Németországba 13,292 milliárd forint, Csehországba 1,631 milliárd forint értékben exportált.
A vállalkozás a beszámolója szerint 1934 munkavállalót foglalkoztatott a tavalyi évben.
A beszámolóban emlékeztetnek arra, hogy a Pick Szeged Zrt. is részt vett a Magyar Nemzeti Bank növekedési kötvényprogramjában, amely keretében ötéves futamidővel 27 milliárd forint forrást vont be. A kibocsátás célja az új készítményüzem – amely a cég szegedi Szabadkai úti telephelyén épül meg – finanszírozásának biztosítása. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >Tovább nő a vágómarha termelői ára
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024-ben a szarvasmarha vágása…
Tovább olvasom >Új trendek a húsiparban: Az IFFA 2025 a fenntartható fehérjeforrásokra fókuszál
A világ vezető húsipari és fehérjeipari szakkiállítása, az IFFA 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >