Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen nőtt pénzügyi éve decemberben zárult harmadik negyedében, a korrigált nyeresége és a bevétele is felülmúlta a vártat.

Az Alibaba 1,3 milliárd dollár értékben vásárolt vissza saját részvényt
A cég honlapjára fölkerült adatok szerint az adózott eredménye 48,95 milliárd jüan (6,71 milliárd dollár) volt, 239 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi 14,43 milliárd jüanhoz képest. A működési eredmény 83 százalékkal, 41,21 milliárd jüanra (5,6 milliárd dollár) ugrott.
A korrigált nyereség 6 százalékkal, 51,07 milliárd jüanra (7 milliárd dollár) nőtt. Az Alibaba negyedéves bevétele 8 százalékkal, 280,15 milliárd jüanra (38,4 milliárd dollár) emelkedett.
Elemzők várakozásának az átlagában kisebb, 49,94 milliárd jüan korrigált profit, és szerényebb, 279,34 milliárd jüan bevétel szerepelt.
A számos e-kereskedelmi platformot egyesítő Taobao és Tmall Group divízió negyedéves bevétele 9 százalékkal, 100,79 milliárd jüanra (13,8 milliárd dollár) nőtt.
Az Alibaba International Digital Commerce Group, amelybe a Lazada, az AliExpress, a Trendyol és az Alibaba.com tartozik, 32 százalékkal, 37,76 milliárd jüanra (5,2 milliárd dollár) növelte bevételét. Az Alibaba felhőszolgáltatásokból származó bevétele 13 százalékkal, 31,74 milliárd jüanra (4,3 milliárd dollár) emelkedett, a Cainiao logisztikai részlegének a bevétele pedig 1 százalékkal, 28,24 milliárd jüanra (3,9 milliárd dollár) csökkent.
A harmadik pénzügyi negyedévben az Alibaba 1,3 milliárd dollár értékben vásárolt vissza saját részvényt.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Vámmentességet kapott több francia konyakmárka Kínában, de nem mindenki örül
Szombattól életbe lépett Kínában az Európai Unióból származó brandy-importra kivetett,…
Tovább olvasom >Kína dömpingellenes intézkedéseket vezet be az unióból importált borpárlatokra
A kínai kereskedelmi minisztérium pénteken dömpingellenes intézkedéseket jelentett be az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >