Jelentősen nőtt a Gazdasági Versenyhivatalhoz érkező panaszok száma
Jelentősen nőtt a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) érkező panaszok száma, ami az amúgy is bővülő online kereskedelmi forgalmat még inkább növelő koronavírus-járvánnyal magyarázható – mondta Rigó Csaba Balázs, a hivatal elnöke hétfőn az M1 aktuális csatornán.
Ilyen helyzetben rendkívül fontos, hogy a fogyasztók tisztában legyenek azzal, hogy mit vásárolnak – fűzte hozzá. Mint mondta, a GVH már márciusban felhívta a fogyasztók figyelmét az internetes vásárlás buktatóira, illetve a hirdetőket is emlékeztették a jogszerű hirdetés szabályaira. Az elmúlt időszakban megjelentek a koronavírussal kapcsolatos félrevezető, szélsőséges reklámok, de emellett étrend-kiegészítő vásárlásával és online szállásfoglalással kapcsolatban is érkeztek panaszok – mondta. A hivatal jelenleg négy eljárást folytat tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt weboldal üzemeltetőkkel szemben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A zöld állításokról szólt a GVH legújabb tudásmegosztó rendezvénye
Immáron hetedik alkalommal rendezett konferenciát a Magyar Compliance Akadémia (MCA)…
Tovább olvasom >Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
Az influenszer marketing hazai piaca dinamikus növekedést mutat: az IAB…
Tovább olvasom >Gondolja Végig Higgadtan! – tájékoztató anyagokkal segít a GVH
A digitális világ, így az influenszerek is egyre nagyobb hatással…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >