Indul az Auchan őszi borvására
A magyar borok javuló minőségét méltatta Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter kedden Budaörsön az Auchan őszi borvására alkalmából tartott sajtótájékoztatón.
Hozzátette, hogy a vásáron 22 borvidék teljes repertoárja megjelenik, az akció keretében közel 700 féle bor – köztük számos borkiválóság – közül lehet választani, és a rendezvény nemcsak a magas színvonalú, kiváló borokat népszerűsíti, hanem a kapcsolódó élelmiszereket is.
Fazekas Sándor fontosnak nevezte, hogy erősödjön a borászok kapcsolata a kereskedőkkel, és hozzátette, hogy a nagyáruházak kínálatában a magyar italok és élelmiszerek a világ távoli tájaira is a fogyasztók kosarába kerülhetnek.
Kiss Eliza kiemelt borágazati ügyekért felelős miniszteri biztos úgy fogalmazott, hogy a programsorozat az egyik legfontosabb esemény a szőlő- és borágazat számára. Felidézte: az ágazatban dolgozók mellett az ágazatvezetés is sokat tesz azért, hogy minél jobb minőségű termékek készüljenek. Szólt arról is, hogy sikeres kezdeményezés volt a három és fél éve indult nemzeti borkiválóság program, amely a fogyasztó számára garantálja a jó minőséget, azt, hogy a termék mögött komoly kiválasztási rendszer és metódus áll. Jelezte: a borkiválóság portfólió megmutatja a magyar borok színességét, de az is fontos szempont, hogy nemcsak prémium kategóriás borok találhatók ebben a válogatásban, hanem a mindennapok borai is.
Benoit Barbault, az Auchan Magyarország Kft. termékigazgatója egyebek mellett arról beszélt, hogy az október 26-ig tartó kéthetes akcióban a vásárlók kedvező áron juthatnak hozzá a Földművelésügyi Minisztérium Nemzeti borkiválóságok kiadványában is jegyzett borkülönlegességhez. Hangsúlyozta: borkínálatuk kialakításában kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy sok hazai pincészettel dolgozzanak együtt, és ennek keretében felvevő piacot biztosítanak a magyar pincészetek számára. Hozzátette, hogy áruházaik kínálatában több mint 110 magyar pincészet borait lehet találni, ez összességében mintegy 98 százalékát teszi ki eladásaiknak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >