Jelentősen csökkentette irodai energiafogyasztását a Nestlé
Folyamatosan csökkenti vízfelhasználását a Nestlé Hungária Kft., ma már napi 1000 literrel kevesebb vezetékes vizet használnak fel a vállalat budapesti székházában.
A mintegy 300 ember munkahelyéül szolgáló, 3700 négyzetméteres irodaháznak tetemes az energiaszükséglete, de kitartó, apró és következetes intézkedések révén jóval zöldebbé tehető egy ilyen hatalmas iroda is – bizonyította be az utóbbi hónapokban a Nestlé.
A Nestlé Hungária Közös Értékteremtés programjának egyik központi eleme, hogy a környezetbarát intézkedések meghatározzák a vállalati gondolkodásmódot és beépüljenek a működésbe – a mindennapi, kis döntések szintjén is.
A környezetbarát kezdeményezések egyik első lépéseként a Nestlé Hungária munkatársai fokozott figyelmet fordítanak a vízfelhasználásra, amelynek eredményeként napi 1000 literrel kevesebb vezetékes víz fogy a vállalat budapesti székházában. A csökkenésben jelentős szerepet játszott a nagy WC-öblítőtartályok öblítőstopposra való átalakítása is. A változtatásoknak köszönhetően idén júniusra már 27 százalékos megtakarítást értek el napi szinten a vízfogyasztás terén.
A vállalat megtakarítási intézkedései az elektromos áram-felhasználás terén is eredményesnek bizonyultak. Az idei év májusában a napi 3 százalékos villanyáram megtakarítás júniusra már 10 százalékosra emelkedett. A megtakarítást többek között az eredményezte, hogy nagy hangsúlyt fektettek a feleslegesen használt eszközök lekapcsolására, például megszüntették a hűtőszekrények felesleges világítását.
Mindemellett a Nestlé Hungária fokozottan ügyel a tudatosabb papírfelhasználásra is. Az újrahasznosítható papírhulladéknak szánt gyűjtődoboz mellett a másolószobákban helyet kapott egy „Ovis doboz” is, amelyben rajzoláshoz még használható lapokat gyűjtenek a munkatársak óvodák számára.
A Nestlé székháza a szó szoros értelmében is zöldebb lett, annak a 100 új növénynek köszönhetően, amelyek szintén a program részeként költöztek be az irodaházba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >