Jelentős változások jöhetnek a kiskereskedelmi piacon
A Jones Lang LaSalle 2010. május 27-én indította el interaktív weboldalát, a www.retail2020.com-ot, amelyen bemutatja a világszerte rohamosan változó kiskereskedelmi piac következő 10 évére szóló előrejelzését.
A piackutatás bemutatja összes lehetséges tényezőt, amelyek befolyásolhatják az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régió kiskereskedelmét 2020-ig, többek között a gazdasági, technológiai, demográfiai és kulturális változásokat és kérdéseket.
A Retail 2020 képet ad a jövő kiskereskedelmének várható alakulásáról az egyes szektorok, földrajzi elhelyezkedés, ingatlantípusok és profitabilitás (növekedés, költségek és üzleti modellek) szempontjából. A kutatási eredményeket sorozatban mutatja be a Jones Lang LaSalle, az első rész 2010. május 27-étől olvasható a honlapon. A Retail 2020 célja, hogy megfelelő következtetést vonjon le az európai kiskereskedelem jövőbeli kilátásairól.
A Retail 2020 web portál kommunikációs felületet biztosít a kiskereskedelmi iparnak a szektor jövőjéről és az ingatlanpiacra gyakorolt hatásáról, de ezek mellett blogokat, videókat, híreket, interaktív kérdőíveket és ügyfél bemutatkozókat is találhatunk a honlapon.
A Retail 2020 a Jones Lang LaSalle 10 évvel ezelőtt publikált Retail Futures, 2010 című tanulmányának folytatása, amely többnyire helyesen jelezte előre a kiskereskedelmi szektort alakító hatásokat 2000 és 2010 között.
Bonwell hozzátette: "Ahogy a válságból kilépünk, a kiskereskedelem újra a gazdaság növekedésének egyik legjelentősebb mozgatórugója lesz, munkahelyeket és új dinamikus környezetet teremt. A Retail 2020 projekt révén lehetőségünk nyílik a fő kiskereskedelmi piaci szereplőkkel párbeszédet folytatni az EMEA régió kiskereskedelmi piacáról olyan témakörökben, mint például a vásárlóerő változásai, a távol-keleti piacok felértékelődése, tengerentúli expanzió és az online kereskedelem – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >