Jelentős változások Gyöngyösön
Elkészült a felújítás két gyöngyösi átmeneti otthonban, amely a Procter & Gamble támogatásával valósulhatott meg. A P&G és négy márkája – az Oral-B, a Head & Shoulders, a Pampers és az Always – együtt összesen 30,5 millió forint támogatást biztosított az Élhető Otthon társadalmi felelősségvállalási programjának részeként a Gyöngyösi Családok Átmeneti Otthona és Gyermekek Átmeneti Otthona szociális helyiségeinek felújításához.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A P&G Gyöngyös Gyár a vállalat legmodernebb gyártóegységeinek egyike, az Oral-B szájzuhany kizárólagos gyártási helyszíne, valamint a Gyöngyös környéki régió jelentős foglalkoztatója és támogatója is. Az idei beruházásának köszönhetően a heves vármegyei gyáregység a vállalat második legnagyobb szájápolási üzemévé nőtte ki magát világszerte.
– 160 millió dollárt fektettünk be, hogy a csúcstechnológiás Oral-B iO elektromos fogkefék harmadik gyártórendszerét Magyarországra hozzuk. Gyárunk nemcsak a magyar piacot szolgálja ki, hanem a világ összes kontinensére is exportál termékeket – mondta el Robert Carrio gyárigazgató. //
Kapcsolódó cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >