Jelentős változások Gyöngyösön
Elkészült a felújítás két gyöngyösi átmeneti otthonban, amely a Procter & Gamble támogatásával valósulhatott meg. A P&G és négy márkája – az Oral-B, a Head & Shoulders, a Pampers és az Always – együtt összesen 30,5 millió forint támogatást biztosított az Élhető Otthon társadalmi felelősségvállalási programjának részeként a Gyöngyösi Családok Átmeneti Otthona és Gyermekek Átmeneti Otthona szociális helyiségeinek felújításához.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A P&G Gyöngyös Gyár a vállalat legmodernebb gyártóegységeinek egyike, az Oral-B szájzuhany kizárólagos gyártási helyszíne, valamint a Gyöngyös környéki régió jelentős foglalkoztatója és támogatója is. Az idei beruházásának köszönhetően a heves vármegyei gyáregység a vállalat második legnagyobb szájápolási üzemévé nőtte ki magát világszerte.
– 160 millió dollárt fektettünk be, hogy a csúcstechnológiás Oral-B iO elektromos fogkefék harmadik gyártórendszerét Magyarországra hozzuk. Gyárunk nemcsak a magyar piacot szolgálja ki, hanem a világ összes kontinensére is exportál termékeket – mondta el Robert Carrio gyárigazgató. //
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >