Jelentős terjeszkedést tervez Indiában a Starbucks – háromnaponta nyit egy kávézót
A Starbucks Corp. a világ egyik leginkább teaszerető országát, Indiát vette célba.
A Tata Starbucks, a Starbucks Corp. és a Tata Consumer Products Limited 50-50%-os vegyesvállalata 2028-ig 1000 kávézót – azaz háromnaponta egy új üzletet – tervez Indiában nyitni. A vállalkozás jelenleg több mint 390 Starbucks kávézót üzemeltet az előrejelzések szerint 2030-ra a világ harmadik legnagyobb gazdaságává váló India 52 városában.
Az 1000 üzlethelyiségre vonatkozó célszám elérése érdekében a vállalat kisebb (Tier 2 és 3) indiai városokba fog belépni, és bővíteni fogja a drive-thru és repülőtéri helyszínei, valamint az éjjel-nappali kávézók számát. A vállalat a tervek szerint megduplázza – 8600-ra növeli alkalmazottai számát is.
Emellett a vállalat közölte, hogy egy második Starbucks Reserve kávézót nyit Indiában, amely része annak a hosszú távú elkötelezettségének, miszerint fokozni kívánja a kávézás élményét Indiában. A tervek szerint idén nyíló kávézó a 2022-ben megnyitott mumbai Starbucks Reserve sikerei nyomába lép.
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >