Jelentős terjeszkedést tervez Indiában a Starbucks – háromnaponta nyit egy kávézót
A Starbucks Corp. a világ egyik leginkább teaszerető országát, Indiát vette célba.
A Tata Starbucks, a Starbucks Corp. és a Tata Consumer Products Limited 50-50%-os vegyesvállalata 2028-ig 1000 kávézót – azaz háromnaponta egy új üzletet – tervez Indiában nyitni. A vállalkozás jelenleg több mint 390 Starbucks kávézót üzemeltet az előrejelzések szerint 2030-ra a világ harmadik legnagyobb gazdaságává váló India 52 városában.
Az 1000 üzlethelyiségre vonatkozó célszám elérése érdekében a vállalat kisebb (Tier 2 és 3) indiai városokba fog belépni, és bővíteni fogja a drive-thru és repülőtéri helyszínei, valamint az éjjel-nappali kávézók számát. A vállalat a tervek szerint megduplázza – 8600-ra növeli alkalmazottai számát is.
Emellett a vállalat közölte, hogy egy második Starbucks Reserve kávézót nyit Indiában, amely része annak a hosszú távú elkötelezettségének, miszerint fokozni kívánja a kávézás élményét Indiában. A tervek szerint idén nyíló kávézó a 2022-ben megnyitott mumbai Starbucks Reserve sikerei nyomába lép.
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Dupla annyi ételt mentettek meg a magyar emberek
Tavaly ősszel még csak egymilliónál tartottak – mára ez megduplázódott.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >