Jelentős terjeszkedést tervez Indiában a Starbucks – háromnaponta nyit egy kávézót
A Starbucks Corp. a világ egyik leginkább teaszerető országát, Indiát vette célba.
A Tata Starbucks, a Starbucks Corp. és a Tata Consumer Products Limited 50-50%-os vegyesvállalata 2028-ig 1000 kávézót – azaz háromnaponta egy új üzletet – tervez Indiában nyitni. A vállalkozás jelenleg több mint 390 Starbucks kávézót üzemeltet az előrejelzések szerint 2030-ra a világ harmadik legnagyobb gazdaságává váló India 52 városában.
Az 1000 üzlethelyiségre vonatkozó célszám elérése érdekében a vállalat kisebb (Tier 2 és 3) indiai városokba fog belépni, és bővíteni fogja a drive-thru és repülőtéri helyszínei, valamint az éjjel-nappali kávézók számát. A vállalat a tervek szerint megduplázza – 8600-ra növeli alkalmazottai számát is.
Emellett a vállalat közölte, hogy egy második Starbucks Reserve kávézót nyit Indiában, amely része annak a hosszú távú elkötelezettségének, miszerint fokozni kívánja a kávézás élményét Indiában. A tervek szerint idén nyíló kávézó a 2022-ben megnyitott mumbai Starbucks Reserve sikerei nyomába lép.
Kapcsolódó cikkeink
Boszorkányos indiai utcai árus – A nap videója
Néhány házi készítésű ital és némi cigaretta, pár jól koreografált…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >