Jelentős szereplővé válhat Kína az RTD-piacon
Egy az IWSR által a 2022-es globális RTD-fogyasztás 83%-át reprezentáló tíz piacon végzett új kutatásának prognózisa szerint Kína jelentős szereplő lehet az RTD-italok kategóriájában, amely várhatóan évente átlagosan 6%-kal nő a 2027-ig tartó öt évben.
A globális RTD-kategória volumene 2022 és 2027 között várhatóan 12%-kal nő, és értéke tíz kulcsfontosságú piacon elérheti a 40 milliárd dollárt annak ellenére, hogy az USA-ban a hard seltzerek visszaesése a növekedés lassulását okozza az előző évekhez képest.
Az IWSR Drinks Market Analysis legfrissebb megállapításai szerint a növekedés motorját a koktélok és a long drinkek, valamint a prémium és szuperprémium árkategóriába tartozó termékek jelentik majd.
Bár a legnagyobb RTD-piac továbbra is az USA, a legnagyobb volumenbeli növekedés várhatóan Japánban lesz.
Kína növekvő jelentőségét az RTD-szegmensben az előrejelzések szerint az ízesített alkoholtartalmú italok adják majd.
Az IWSR szerint a globális RTD-kategória továbbra is erősen szétaprózódott, mivel az egyes országokban különböző terméktípusok dominálnak, ami megnehezíti egy-egy kulcsfontosságú trend kiemelését. Az Egyesült Államokban az RTD-k sikerében még mindig a hard seltzerek a főszereplők, bár a korábbi évekhez képest kisebb mértékben. Ausztráliában, Mexikóban és Németországban a koktélok és a long drinkek alapvető hozzávalói a sikernek, míg Brazíliában, Japánban, Kínában és Dél-Afrikában az ízesített alkoholos italok (FAB) mozgatják az eladásokat.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >