Jelentős szereplővé válhat Kína az RTD-piacon
Egy az IWSR által a 2022-es globális RTD-fogyasztás 83%-át reprezentáló tíz piacon végzett új kutatásának prognózisa szerint Kína jelentős szereplő lehet az RTD-italok kategóriájában, amely várhatóan évente átlagosan 6%-kal nő a 2027-ig tartó öt évben.
A globális RTD-kategória volumene 2022 és 2027 között várhatóan 12%-kal nő, és értéke tíz kulcsfontosságú piacon elérheti a 40 milliárd dollárt annak ellenére, hogy az USA-ban a hard seltzerek visszaesése a növekedés lassulását okozza az előző évekhez képest.
Az IWSR Drinks Market Analysis legfrissebb megállapításai szerint a növekedés motorját a koktélok és a long drinkek, valamint a prémium és szuperprémium árkategóriába tartozó termékek jelentik majd.
Bár a legnagyobb RTD-piac továbbra is az USA, a legnagyobb volumenbeli növekedés várhatóan Japánban lesz.
Kína növekvő jelentőségét az RTD-szegmensben az előrejelzések szerint az ízesített alkoholtartalmú italok adják majd.
Az IWSR szerint a globális RTD-kategória továbbra is erősen szétaprózódott, mivel az egyes országokban különböző terméktípusok dominálnak, ami megnehezíti egy-egy kulcsfontosságú trend kiemelését. Az Egyesült Államokban az RTD-k sikerében még mindig a hard seltzerek a főszereplők, bár a korábbi évekhez képest kisebb mértékben. Ausztráliában, Mexikóban és Németországban a koktélok és a long drinkek alapvető hozzávalói a sikernek, míg Brazíliában, Japánban, Kínában és Dél-Afrikában az ízesített alkoholos italok (FAB) mozgatják az eladásokat.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >