Jelentős növekedést tervez a Hőgyészi Agrokémiai Kft.
Jelentős árbevétel-növekedést tervez idén a főként agrokemikáliákat, vetőmagokat forgalmazó Hőgyészi Agrokémiai Kft., amely tavaly mintegy tíz százalékkal növelte árbevételét.
A Tolna megyei cég nettó árbevétele a 2016-os 21,5 milliárd forint után 2017-ben 23 milliárd 585 millió forint, az adózott eredménye pedig 310 millió forint volt, amely szintén meghaladja az előző évi 217 millió forintot – mondta Kőszegi László tulajdonos az MTI-nek.
A kft. bevétele 40-40 százalékban műtrágya- és növényvédőszer-forgalmazásból, 20 százaléka vetőmag- és terménykereskedelemből származik. Tavaly a növényvédőszer-értékesítés 4,5 százalékkal nőtt, miközben a műtrágya és a vetőmag forgalmazása szinten maradt. A növekedés elsősorban a terményértékesítés emelkedésének köszönhető – mondta a cégtulajdonos.
A társaság közel ezer gazdálkodóval kötött szerződést főleg kukorica, kalászos növények, napraforgó és repce termelésére.
A cég az integrátori tevékenységből a szerződések alapján 2018-ban növekvő, mintegy ötmilliárd forintos bevételre számít, idei árbevétele várhatóan 28-29 milliárd forint, tervezett adózott eredménye pedig 320 millió forint lesz – közölte Kőszegi László. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rendszeres vakcinázást javasolnak a szakértők a lóherpesz ellen
Rendszeres vakcinázást javasolnak a lóherpesz ellen az Állatorvostudományi Egyetem szerdai…
Tovább olvasom >Agrometeorológia: a jövő héten visszatérnek az éjszakai fagyok
A hét végéig még további kiadós eső várható, így folytatódik…
Tovább olvasom >Van mit veszítenünk és megvédenünk
Fontos felhívni a magyar gazdák figyelmét, hogy van mit veszítenünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >