Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval járultak hozzá az ország gazdaságához 2023-ban – derül ki a Forvis Mazars tanácsadó cég friss tanulmányából. Ez az összeg a Lidl Portugália teljes gazdasági hatásának közel egyharmadát teszi ki az országban.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A Lidl állandó kínálatának több mint 50%-a portugál beszállítóktól származik, amivel a kereskedő nem csak hogy támogatja a hazai gazdaságot, de biztosítja a termékek minőségét és frissességét is.
A saját márkák pozitív hatással bírnak a vagyon- és munkahelyteremtésre. Minden egyes a beszállítói láncba fektetett euró 1,84 eurót generál a portugál gazdaságban. A Lidl saját márkái révén közvetlenül és közvetetten közel 24 000, egyéb tevékenységei révén pedig 84 136 munkahelyet teremtettek az országban.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >