Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval járultak hozzá az ország gazdaságához 2023-ban – derül ki a Forvis Mazars tanácsadó cég friss tanulmányából. Ez az összeg a Lidl Portugália teljes gazdasági hatásának közel egyharmadát teszi ki az országban.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A Lidl állandó kínálatának több mint 50%-a portugál beszállítóktól származik, amivel a kereskedő nem csak hogy támogatja a hazai gazdaságot, de biztosítja a termékek minőségét és frissességét is.
A saját márkák pozitív hatással bírnak a vagyon- és munkahelyteremtésre. Minden egyes a beszállítói láncba fektetett euró 1,84 eurót generál a portugál gazdaságban. A Lidl saját márkái révén közvetlenül és közvetetten közel 24 000, egyéb tevékenységei révén pedig 84 136 munkahelyet teremtettek az országban.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
A német Lidl 115 millió eurós beruházással új logisztikai központot…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Viva Fresh Store az albániai SPAR üzletláncot
Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Viva Fresh Store felvásárolta az…
Tovább olvasom >Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >