Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval járultak hozzá az ország gazdaságához 2023-ban – derül ki a Forvis Mazars tanácsadó cég friss tanulmányából. Ez az összeg a Lidl Portugália teljes gazdasági hatásának közel egyharmadát teszi ki az országban.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A Lidl állandó kínálatának több mint 50%-a portugál beszállítóktól származik, amivel a kereskedő nem csak hogy támogatja a hazai gazdaságot, de biztosítja a termékek minőségét és frissességét is.
A saját márkák pozitív hatással bírnak a vagyon- és munkahelyteremtésre. Minden egyes a beszállítói láncba fektetett euró 1,84 eurót generál a portugál gazdaságban. A Lidl saját márkái révén közvetlenül és közvetetten közel 24 000, egyéb tevékenységei révén pedig 84 136 munkahelyet teremtettek az országban.
Kapcsolódó cikkeink
Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >ProVeg: a német Lidl kínálja a legkedvezőbb áron a vegán termékeket
A Lidl növényi alapú felvágottat, virslit, húspogácsát, halrudakat, friss sajtot…
Tovább olvasom >A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >