Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval járultak hozzá az ország gazdaságához 2023-ban – derül ki a Forvis Mazars tanácsadó cég friss tanulmányából. Ez az összeg a Lidl Portugália teljes gazdasági hatásának közel egyharmadát teszi ki az országban.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A Lidl állandó kínálatának több mint 50%-a portugál beszállítóktól származik, amivel a kereskedő nem csak hogy támogatja a hazai gazdaságot, de biztosítja a termékek minőségét és frissességét is.
A saját márkák pozitív hatással bírnak a vagyon- és munkahelyteremtésre. Minden egyes a beszállítói láncba fektetett euró 1,84 eurót generál a portugál gazdaságban. A Lidl saját márkái révén közvetlenül és közvetetten közel 24 000, egyéb tevékenységei révén pedig 84 136 munkahelyet teremtettek az országban.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >