Jelentős forgalomnövekedés a díjazott termékeknél
A fogyasztók szavazatai alapján 2012 áprilisában vehették át 17 kategóriában induló termékek az Év Termékei elismerést. A GfK Hungária Piackutató Háztartáspanel felmérés a díj átvételét követően 2012. április és 2013. márciusi időszakot hasonlított össze az ezt megelőző időszakkal. A felmérés eredménye szerint az Év Terméke logóhasználatban két legaktívabb márka értékesítési volumene átlagban 30 százalékkal, míg a vásárlói hatóköre átlagosan 10 százalék feletti mértékben nőtt.
GfK Hungária Piackutató külön felmérésben vizsgálta a díjazott termékek forgalmának alakulását. A felmérés egyértelműen kimutatta, hogy azok a nyertesek, akik tudatosan gondozták a márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést értek el a logó használatának segítségével.
Több díjazott márkatulajdonos az elismerés után már két héttel új csomagolással az Év Terméke lógóval hozta forgalomba termékét. A díjazottak különböző kommunikációs elemeket használtak a kampányaikban többek között akciós szórólapot, óriásplakátot, sajtóhirdetéseket, rádióhirdetéseket, közterületi médiát. A GfK Háztartáspanele 2.000 hazai háztartás napi fogyasztási cikk vásárlásait rögzíti folyamatosan, 2010 óta scanning technológiával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A német nagykereskedelmi árak éves és havi összevetésben is emelkedtek szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szeptemberben 9,88 százalékra gyorsult az élelmiszerinfláció Romániában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A zöld jövőről egyeztetett Palkovics László Sopronban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >