Jelentős forgalomnövekedés a díjazott termékeknél
A fogyasztók szavazatai alapján 2012 áprilisában vehették át 17 kategóriában induló termékek az Év Termékei elismerést. A GfK Hungária Piackutató Háztartáspanel felmérés a díj átvételét követően 2012. április és 2013. márciusi időszakot hasonlított össze az ezt megelőző időszakkal. A felmérés eredménye szerint az Év Terméke logóhasználatban két legaktívabb márka értékesítési volumene átlagban 30 százalékkal, míg a vásárlói hatóköre átlagosan 10 százalék feletti mértékben nőtt.
GfK Hungária Piackutató külön felmérésben vizsgálta a díjazott termékek forgalmának alakulását. A felmérés egyértelműen kimutatta, hogy azok a nyertesek, akik tudatosan gondozták a márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést értek el a logó használatának segítségével.
Több díjazott márkatulajdonos az elismerés után már két héttel új csomagolással az Év Terméke lógóval hozta forgalomba termékét. A díjazottak különböző kommunikációs elemeket használtak a kampányaikban többek között akciós szórólapot, óriásplakátot, sajtóhirdetéseket, rádióhirdetéseket, közterületi médiát. A GfK Háztartáspanele 2.000 hazai háztartás napi fogyasztási cikk vásárlásait rögzíti folyamatosan, 2010 óta scanning technológiával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >