Jelentős forgalombővülést könyvelhetett el 2006-ban a Kékkúti Ásványvíz Zrt.
A tavaly 8,5 milliárd forint forgalmat bonyolító Kékkúti Ásványvíz Zrt volumenben 15,3 százalékos, értékben 22,5 százalékos piaci részesedést ért el. A Theodora értékesítése 2006-ban 32 százalékkal, míg a Nestlé Aquarelé 48 százalékkal nőtt.
Az ásványvíz palackozó és forgalmazó cég piaci részesedését
jelentős mértékben növelte, valamint megerősítette piacvezető pozícióját,
amelyet már három éve töretlenül tart. Az eredményes év folytatásaként a társaság
új, ízesített termékekkel és a Theodora márka megújított kommunikációjával
kezdi meg a szezont.
Áprilisban három új terméket vezetnek be: Theodora
szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, Theodora alma-körte ízű
szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett
eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített Theodora termékek egy literes
kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33
l kiszerelésben idén áprilistól kerülnek majd a boltok
polcaira.
A Theodora márka áprilisban induló kommunikációjában a víz
specifikusságát adó ásványi anyag összetételen túl az érzelmek kapják a fő
szerepet. Az új szlogen: „Theodora, meríts az életből" – is ezt erősíti.
Az innováció fontossága mellett a társaság célja, hogy
továbbra is megtartsa piacvezető pozícióját 2007 során, illetve az eladási
volumen 15 százalékos növelése is szerepel a terveikben.
Februárban a teljes hazai ásványvíz piac forgalmának csaknem 25 százalékát a Kékkúti bonyolította.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia az oktatást is átformálja
Kihívás vagy segítség? Egy friss brit felmérés szerint a pedagógusok…
Tovább olvasom >