Jelentős forgalombővülést könyvelhetett el 2006-ban a Kékkúti Ásványvíz Zrt.
A tavaly 8,5 milliárd forint forgalmat bonyolító Kékkúti Ásványvíz Zrt volumenben 15,3 százalékos, értékben 22,5 százalékos piaci részesedést ért el. A Theodora értékesítése 2006-ban 32 százalékkal, míg a Nestlé Aquarelé 48 százalékkal nőtt.
Az ásványvíz palackozó és forgalmazó cég piaci részesedését
jelentős mértékben növelte, valamint megerősítette piacvezető pozícióját,
amelyet már három éve töretlenül tart. Az eredményes év folytatásaként a társaság
új, ízesített termékekkel és a Theodora márka megújított kommunikációjával
kezdi meg a szezont.
Áprilisban három új terméket vezetnek be: Theodora
szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, Theodora alma-körte ízű
szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett
eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített Theodora termékek egy literes
kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33
l kiszerelésben idén áprilistól kerülnek majd a boltok
polcaira.
A Theodora márka áprilisban induló kommunikációjában a víz
specifikusságát adó ásványi anyag összetételen túl az érzelmek kapják a fő
szerepet. Az új szlogen: „Theodora, meríts az életből" – is ezt erősíti.
Az innováció fontossága mellett a társaság célja, hogy
továbbra is megtartsa piacvezető pozícióját 2007 során, illetve az eladási
volumen 15 százalékos növelése is szerepel a terveikben.
Februárban a teljes hazai ásványvíz piac forgalmának csaknem 25 százalékát a Kékkúti bonyolította.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >