Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely ezúttal a vegyi áruk széles körét érinti. A diszkontlánc összesen 17 termékkategóriában csökkenti az árakat, így például a mosóporok, öblítők, tusfürdők, samponok, fogkrémek, testápolók, borotvahabok és papírzsebkendők mostantól még kedvezőbb áron elérhetők.
A több héten át tartó akció során mintegy 170 alapvető háztartási és higiéniai termék ára csökken – a PENNY számításai szerint egy-egy bevásárlással akár több ezer forintot is megtakaríthatnak a fogyasztók. Az árcsökkentés a választék közel 40%-át érinti, így a vásárlók számára valóban érezhető változást jelenthet a kasszánál.
Háromból egy vásárlásban szerepel vegyi áru
A PENNY vásárlói kosarainak elemzése azt mutatja, hogy minden negyedik vásárlás során kerül vegyi áru a kosárba, tehát ezek a termékek a magyar háztartások mindennapi fogyasztásának elengedhetetlen részei. A háztartási és higiéniai cikkek jelentős szeletét képezik a havi kiadásoknak is, így a mostani árengedmények érdemi segítséget nyújthatnak a családi költségvetések szinten tartásában.
„A PENNY számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára egyszerre biztosítsa a minőséget és a pénztárcabarát árakat. Május 30-tól ezért a háztartási és higiéniai termékek közel 40%-ánál újabb tartós kedvezményekkel találkozhatnak a vásárlóink, amivel még több maradhat a pénztárcákban” – emelte ki Bálint Zoltán, a PENNY beszerzési osztályvezetője.
Tartós kedvezmények a tudatos vásárlásért
A most bevezetett árleszállítás nem csupán időszakos akció: a PENNY célja, hogy hosszú távon is megfizethető szinten tartsa a leggyakrabban vásárolt termékek árát. A kedvezmények révén termékenként akár több száz forintos, összességében pedig több ezer forintos megtakarítást érhetnek el a fogyasztók, ha figyelemmel követik a promóciókat és tudatosan választják ki a megvásárolni kívánt termékeket.
A tartós árcsökkentés egyszerre reagál az inflációs nyomásra és a vásárlói igényekre, így a PENNY legújabb kezdeményezése jó példája annak, hogyan lehet érdemi segítséget nyújtani a mindennapi kiadások optimalizálásában.
Kapcsolódó cikkeink
Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >