Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely ezúttal a vegyi áruk széles körét érinti. A diszkontlánc összesen 17 termékkategóriában csökkenti az árakat, így például a mosóporok, öblítők, tusfürdők, samponok, fogkrémek, testápolók, borotvahabok és papírzsebkendők mostantól még kedvezőbb áron elérhetők.
A több héten át tartó akció során mintegy 170 alapvető háztartási és higiéniai termék ára csökken – a PENNY számításai szerint egy-egy bevásárlással akár több ezer forintot is megtakaríthatnak a fogyasztók. Az árcsökkentés a választék közel 40%-át érinti, így a vásárlók számára valóban érezhető változást jelenthet a kasszánál.
Háromból egy vásárlásban szerepel vegyi áru
A PENNY vásárlói kosarainak elemzése azt mutatja, hogy minden negyedik vásárlás során kerül vegyi áru a kosárba, tehát ezek a termékek a magyar háztartások mindennapi fogyasztásának elengedhetetlen részei. A háztartási és higiéniai cikkek jelentős szeletét képezik a havi kiadásoknak is, így a mostani árengedmények érdemi segítséget nyújthatnak a családi költségvetések szinten tartásában.
„A PENNY számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára egyszerre biztosítsa a minőséget és a pénztárcabarát árakat. Május 30-tól ezért a háztartási és higiéniai termékek közel 40%-ánál újabb tartós kedvezményekkel találkozhatnak a vásárlóink, amivel még több maradhat a pénztárcákban” – emelte ki Bálint Zoltán, a PENNY beszerzési osztályvezetője.
Tartós kedvezmények a tudatos vásárlásért
A most bevezetett árleszállítás nem csupán időszakos akció: a PENNY célja, hogy hosszú távon is megfizethető szinten tartsa a leggyakrabban vásárolt termékek árát. A kedvezmények révén termékenként akár több száz forintos, összességében pedig több ezer forintos megtakarítást érhetnek el a fogyasztók, ha figyelemmel követik a promóciókat és tudatosan választják ki a megvásárolni kívánt termékeket.
A tartós árcsökkentés egyszerre reagál az inflációs nyomásra és a vásárlói igényekre, így a PENNY legújabb kezdeményezése jó példája annak, hogyan lehet érdemi segítséget nyújtani a mindennapi kiadások optimalizálásában.
Kapcsolódó cikkeink
Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új PENNY üzlet nyílt a XV. kerületben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Készpénzfelvétel a kasszánál: a qvik terjedésére vár a piac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >