Jelentett a Nike
Az elemzői várakozásokat felülmúló profitról számolt be a Nike a lezárt negyedévre, de hiába volt sikeres az új reklámkampány, a profit marzsok csak kismértékben emelkedtek és a menedzsment nem változtatott a 2019-es várakozásain sem – írja a portfolio.hu.
Az augusztus végén zárult negyedév fontosabb számai:
A bevétel 9,948 milliárd dollár volt, 10 százalékkal magasabb, mint az előző év azonos időszakában, ami megfelelt az elemzői várakozásoknak.
A bruttó fedezeti szint kismértékben emelkedett, 43,7 százalékról 44,2 százalékra
1,092 milliárd dolláros nettó eredményt ért el a társaság, ami 15 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
67 centes egy részvényre jutó eredményt könyvelt el a Nike, az elemzői konszenzus 63 cent volt.
A Nike nemrég az NFL-játékost, Colin Kaepernicket szerződtette a legújabb hirdetési kampányához. Colin Kaepernick amerikai focista azzal vált ismertté még 2016-ban, hogy az egyik mérkőzés előtt térdelve hallgatta végig az amerikai himnuszt, így tiltakozva a rendőri brutalitás és a faji megkülönböztetés ellen.
Elemzői vélemények szerint a kampánynak köszönhetően emelkedtek a társaság értékesítései. Bár a számok jók, de nem eléggé, az, hogy a profitráták csak ilyen kis mértékben tudtak emelkedni, csalódást okozott – tette hozzá a MainFirstBank elemzője.
A menedzsment megerősítette a 2019-re vonatkozó várakozásait, ami szintén nem lelkesítette fel a befektetőket, de jó hír, hogy a vezetőség szerint az észak-amerikai eladások gyorsabb ütemben emelkednek, mint amire számítottak: a lezárt negyedévben 6 százalékkal nőttek év/év alapon. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban.…
Tovább olvasom >Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >Összezavarhatják az élelmiszercímkék a fogyasztókat egy uniós jelentés szerint
Az Európai Számvevőszék új jelentése szerint az élelmiszercímkék kavalkádja nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >