Jelentett a Nike
Az elemzői várakozásokat felülmúló profitról számolt be a Nike a lezárt negyedévre, de hiába volt sikeres az új reklámkampány, a profit marzsok csak kismértékben emelkedtek és a menedzsment nem változtatott a 2019-es várakozásain sem – írja a portfolio.hu.
Az augusztus végén zárult negyedév fontosabb számai:
A bevétel 9,948 milliárd dollár volt, 10 százalékkal magasabb, mint az előző év azonos időszakában, ami megfelelt az elemzői várakozásoknak.
A bruttó fedezeti szint kismértékben emelkedett, 43,7 százalékról 44,2 százalékra
1,092 milliárd dolláros nettó eredményt ért el a társaság, ami 15 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
67 centes egy részvényre jutó eredményt könyvelt el a Nike, az elemzői konszenzus 63 cent volt.
A Nike nemrég az NFL-játékost, Colin Kaepernicket szerződtette a legújabb hirdetési kampányához. Colin Kaepernick amerikai focista azzal vált ismertté még 2016-ban, hogy az egyik mérkőzés előtt térdelve hallgatta végig az amerikai himnuszt, így tiltakozva a rendőri brutalitás és a faji megkülönböztetés ellen.
Elemzői vélemények szerint a kampánynak köszönhetően emelkedtek a társaság értékesítései. Bár a számok jók, de nem eléggé, az, hogy a profitráták csak ilyen kis mértékben tudtak emelkedni, csalódást okozott – tette hozzá a MainFirstBank elemzője.
A menedzsment megerősítette a 2019-re vonatkozó várakozásait, ami szintén nem lelkesítette fel a befektetőket, de jó hír, hogy a vezetőség szerint az észak-amerikai eladások gyorsabb ütemben emelkednek, mint amire számítottak: a lezárt negyedévben 6 százalékkal nőttek év/év alapon. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Összezavarhatják az élelmiszercímkék a fogyasztókat egy uniós jelentés szerint
Az Európai Számvevőszék új jelentése szerint az élelmiszercímkék kavalkádja nem…
Tovább olvasom >A Decathlon új üzletkoncepcióval modernizálja áruházait
A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai…
Tovább olvasom >Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >