Jelentett a Nike
Az elemzői várakozásokat felülmúló profitról számolt be a Nike a lezárt negyedévre, de hiába volt sikeres az új reklámkampány, a profit marzsok csak kismértékben emelkedtek és a menedzsment nem változtatott a 2019-es várakozásain sem – írja a portfolio.hu.
Az augusztus végén zárult negyedév fontosabb számai:
A bevétel 9,948 milliárd dollár volt, 10 százalékkal magasabb, mint az előző év azonos időszakában, ami megfelelt az elemzői várakozásoknak.
A bruttó fedezeti szint kismértékben emelkedett, 43,7 százalékról 44,2 százalékra
1,092 milliárd dolláros nettó eredményt ért el a társaság, ami 15 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
67 centes egy részvényre jutó eredményt könyvelt el a Nike, az elemzői konszenzus 63 cent volt.
A Nike nemrég az NFL-játékost, Colin Kaepernicket szerződtette a legújabb hirdetési kampányához. Colin Kaepernick amerikai focista azzal vált ismertté még 2016-ban, hogy az egyik mérkőzés előtt térdelve hallgatta végig az amerikai himnuszt, így tiltakozva a rendőri brutalitás és a faji megkülönböztetés ellen.
Elemzői vélemények szerint a kampánynak köszönhetően emelkedtek a társaság értékesítései. Bár a számok jók, de nem eléggé, az, hogy a profitráták csak ilyen kis mértékben tudtak emelkedni, csalódást okozott – tette hozzá a MainFirstBank elemzője.
A menedzsment megerősítette a 2019-re vonatkozó várakozásait, ami szintén nem lelkesítette fel a befektetőket, de jó hír, hogy a vezetőség szerint az észak-amerikai eladások gyorsabb ütemben emelkednek, mint amire számítottak: a lezárt negyedévben 6 százalékkal nőttek év/év alapon. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Biztatónak nevezte az évkezdetet az ABInBev
Az ABInBev számára jobban indult az idei év, mint arra…
Tovább olvasom >Digiméter 2024: Digitális felzárkózás helyett visszarendeződés
A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal…
Tovább olvasom >A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >