Jelentett a Coca-Cola
Kedden tette közzé harmadik negyedéves beszámolóját a Coca-Cola, a társaság bevétele 9,2 százalékkal 8,245 milliárd dollárra csökkent a korábbi év hasonló időszakával összehasonlítva, amelyet a Coca-Cola a társaság tulajdonában álló palackozási franchise átalakításával magyarázott – írja a portfolio.hu.
A cég harmadik negyedéves bevétele azonban így is felülteljesítette az elemzői konszenzus által várt 8,161 milliárd dolláros értéket.
Az üdítő értékesítések 2 százalékkal nőttek a negyedévben, a bővülést a Coca-Cola eladások bővülése mellett az alacsony kalóriatartalmú Fanta és Sprite eladások erős növekedése is segítette.
A társaság működési eredménye 13 százalékkal 2,526 milliárd dollárra emelkedett a harmadik negyedévben a bázisidőszak 2,245 milliárdos értékével szemben, míg a Reuters elemzői konszenzusa 2,587 milliárd dolláros működési eredményt várt.
A társaság adózott eredménye 30 százalékkal 1,88 milliárd dollárra emelkedett a harmadik negyedévben.
A Coca-Cola a 2018-as üzleti évre vonatkozóan megerősítette a legalább 4 százalékos bevétel növekedési előrejelzését, míg a társaság szintén megerősítette az idei évre vonatkozó, 8-10 százalékos EPS növekedési előrejelzését.
A negyedév folyamán a Coca-Cola bejelentette, hogy megvásárolja a világ második legnagyobb kávézóláncát, a Costát, az akvizícióval a vállalat az 500 milliárd dolláros forró üdítők piacán kívánja megvetni a lábát. A Costa felvásárlásával a Coca-Cola egy újabb lépést tett a globális kávéplatformjának kiépítése felé, az akvizíció a Costa ellátási láncán keresztül megfelelően erősíti majd a vállalat jelenlegi folyamatait.
A társaság a negyedévben mindemellett stratégiai megállapodást kötött a sportitalokat előállító BodyArmorral, amelytől a Coca-Cola saját sportital-portfólióját kívánja kiegészíteni. A Coca-Cola negyedévben mindemellett megvásárolta az ausztrál kombucha teájáról ismer cége, a Organic & Raw Trading corporationt.
A Coca-Cola a negyedévben fontos személyi változásokat is végrehajtott, a társaság új operatív vezetője Brian Smith lett, ami a társaság vezérigazgatója, James Quincey szerint hozzájárulnak majd a társaság átalakításához és a vállalat további sikereihez is. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >