Jégkrémgyártásra készül a Lidl
A Lidl 200-250 millió euróból kétszintes üzemet és saját hűtőházat épít, ahol a saját márkás jégkrémeit fogja előállítani 2017 nyarától – írja a Handelsblatt nyomán a portfolio.hu. A német diszkontlánc azért szánta el magát a lépésre, mert beszállítójánál, a brémai Milramnál rendszeresek voltak a szállítási problémák.
A Lidl éves szinten 300 millió euró értékben ad el Európában jégkrémet, ebből nagyjából 200 millió euró értékű termék legyártását válthatja ki az új üzem.
A kiskerlánc egyébként más termékeket is gyárt saját üzemekben, így például Lipcse mellett ásványvizet, kólát és üdítőket állítanak elő, Aachennél pedig csokoládét és pékárukat készítenek a Lidl saját üzemében. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre
Hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre,…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >