Jeges meglepetés és a grillezéshez elengedhetetlen termékek a Shell nyári kínálatában – Shell Café: fenntartható felfrissülés útközben
Dél-amerikai vagy afrikai, rövid vagy hosszú, tejjel vagy anélkül készült – számos változatban keresik a Shell vásárlói a Shell Café barista kávékülönlegességeit, amelyekből összesen már több mint másfél millió adag fogyott 2021 augusztusi bevezetése óta. A Shell 131 magyarországi kútján elérhető, kávéházi élményt kínáló Shell shopok az ott kapható kiváló minőségű Shell Café kávékkal a Shell koncepciójának megfelelve még magasabb szintre helyezik a minőségi ügyfélkiszolgálást. Nyárra pedig a Shell Café jeges változatával, illetve grillezéshez szükséges termékekkel készül a töltőállomás-hálózat.
Tavaly nyár végén 14 európai országgal együtt Magyarországon is bevezette új, Shell Café márkáját az energiaipari vállalat. Az új prémium kávékínálattal a Shell célja a minőségi kávézás élményének biztosítása, amelyhez a töltőállomások a kényelem élményét kínáló helyekként szolgálnak. A Shell-kutakon kialakított vendégterek és teraszok az úton levőknek nemcsak gyors felfrissülésre nyújtanak lehetőséget, de találkozókat is szervezhetnek ide, vagy átfuthatják e-mailjeiket is.
A speciálisan képzett Shell-kollégák már több mint 12 000 kg kávéból készítettek bársonyos Shell Café italokat az elmúlt 7 és fél hónap alatt. Az alapvetően kétféle ízvilágú forró italokat világszerte elismert szakértőkkel együttműködésben alkották meg a Shell munkatársai. Az Afrika íze fantázianevű kávé lágyabb ízű, közepes pörkölésű, 90% Arabica és 10% Robusta kávékeverékből készül. A Dél-Amerika íze kávékat pedig sötét pörkölésű, intenzív, fűszeres aromájú 80% Arabica és 20% Robusta keverékből főzik. Az eddigi tapasztalatok szerint mindkét ízvilág egyaránt népszerű. A legtöbb vásárló eszpresszót fogyaszt, amelyet szorosan követ a cappuccino és a hosszú kávé a ranglistán. De egyre kedveltebbek az ízesített kávék, a hűvösebb időszakban pedig a forró csokoládékülönlegességek is.
Nemcsak finom, fenntartható is
A Shell az exkluzív minőséget képviselő kávék származásának és csomagolásának is nagy fontosságot tulajdonít. A Shell Café „Rainforest” tanúsítvánnyal rendelkezik, ami megerősíti, hogy a kávébabot a fenntarthatóság szempontjait szem előtt tartva szerezték be. A nemzetközi FSC-tanúsítás pedig a vásárlók számára nyújt garanciát a Shell Café termékek fenntartható csomagolását – az ahhoz felhasznált fa felelősségteljes kitermelését – illetően.
A Shell Café fogyasztói most nemcsak az azonnali felfrissülést és a különleges ízvilágot élvezhetik, de a június elejéig futó akcióban minden egyes vásárlásukhoz promóciós szelvényt kapnak, amellyel akár azonnali nyereményként kávét vagy péksüteményt nyerhetnek. Ha pedig promóciós kódot rejt a szelvény, akkor annak a Shell honlapra való feltöltése után a heti, a havi vagy a főnyereményekért tartott sorsoláson is részt vehetnek. A fődíj iSTYLE ajándékcsomag, valamint Costa Rica-i utazás. További részleteket a Shell honlapján talál.
Felejthetetlen nyári esték kellékei
A hamarosan beköszönő nyarat is felkészülten várja a Shell. A jó idő érkeztével előkerülő grilleket a szabadtéri sütögetés szerelmesei könnyen gyújthatják be a Shell állomásokon kapható grillgyújtók (48 darabos grillgyújtó kocka vagy 1 l-es grillgyújtó folyadék is), 10 dm3-es kiszerelésben kapható gyújtós fahasábok, illetve 2,5-3 és 4 kg-os kiszerelésben vásárolható faszén (10 kg-os is rendelhető) segítségével. S míg felizzik a faszén, a Shell Café jeges változatával vagy a Shell-kutakon hűtve vásárolt alkoholos és alkoholmentes italokkal frissíthetik fel magukat a grillparti résztvevői. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Felelős csomagolás, fenntartható jövő
Az FMCG szektor csomagolásainak szerepe messze túlmutat a termékek védelmén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >