‚Je Suis Vert’: a Monoprix új környezetbarát tisztítószercsaládja
A francia Monoprix új környezetbarát márkát indított útjára ‚Je Suis Vert’ (‚I Am Green’) néven. A márkajelzés alatt háztartási vegyi árucikkeket, így mosó- és tisztítószereket, mosogatógéphez használatos termékeket forgalmaz. A csomagoláson látható Ecocert címke azt jelenti, hogy a termékekben található illatanyagok természetes eredetűek, a formula maga pedig legalább 97 százalékban természetes összetevőket tartalmaz. A termékcsalád megkapta a „Leaping Bunny” minősítést, amely jelzi, hogy a termékeket állatokon nem tesztelték, csomagolásuk pedig részben újrahasznosított műanyagból készült.
A Je Suis Vert termékskála a Monoprix korábbi, Ecolabel tanúsítványt elnyert saját márkás kínálata helyébe lép.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >