‚Je Suis Vert’: a Monoprix új környezetbarát tisztítószercsaládja
A francia Monoprix új környezetbarát márkát indított útjára ‚Je Suis Vert’ (‚I Am Green’) néven. A márkajelzés alatt háztartási vegyi árucikkeket, így mosó- és tisztítószereket, mosogatógéphez használatos termékeket forgalmaz. A csomagoláson látható Ecocert címke azt jelenti, hogy a termékekben található illatanyagok természetes eredetűek, a formula maga pedig legalább 97 százalékban természetes összetevőket tartalmaz. A termékcsalád megkapta a „Leaping Bunny” minősítést, amely jelzi, hogy a termékeket állatokon nem tesztelték, csomagolásuk pedig részben újrahasznosított műanyagból készült.
A Je Suis Vert termékskála a Monoprix korábbi, Ecolabel tanúsítványt elnyert saját márkás kínálata helyébe lép.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködésre lép az Amazon France és az Auchan Csoporthoz tartozó Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Monoprix és Amazon: újabb 22 francia városban elérhető a házhozszállítás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyetlen nap kellett, hogy a vegánok ne tűnjenek többé hippiknek – ilyen volt a Vegan Summit Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi műanyagdömping: miért és hogyan csökkentsük a hulladékot az ünnepek alatt?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A cégek fáradnak, az egyéni vállalkozók erősödnek – októberi cégtrend az új adócsomag tükrében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

