‚Je Suis Vert’: a Monoprix új környezetbarát tisztítószercsaládja
A francia Monoprix új környezetbarát márkát indított útjára ‚Je Suis Vert’ (‚I Am Green’) néven. A márkajelzés alatt háztartási vegyi árucikkeket, így mosó- és tisztítószereket, mosogatógéphez használatos termékeket forgalmaz. A csomagoláson látható Ecocert címke azt jelenti, hogy a termékekben található illatanyagok természetes eredetűek, a formula maga pedig legalább 97 százalékban természetes összetevőket tartalmaz. A termékcsalád megkapta a „Leaping Bunny” minősítést, amely jelzi, hogy a termékeket állatokon nem tesztelték, csomagolásuk pedig részben újrahasznosított műanyagból készült.
A Je Suis Vert termékskála a Monoprix korábbi, Ecolabel tanúsítványt elnyert saját márkás kínálata helyébe lép.
Kapcsolódó cikkeink
A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >