‚Je Suis Vert’: a Monoprix új környezetbarát tisztítószercsaládja
A francia Monoprix új környezetbarát márkát indított útjára ‚Je Suis Vert’ (‚I Am Green’) néven. A márkajelzés alatt háztartási vegyi árucikkeket, így mosó- és tisztítószereket, mosogatógéphez használatos termékeket forgalmaz. A csomagoláson látható Ecocert címke azt jelenti, hogy a termékekben található illatanyagok természetes eredetűek, a formula maga pedig legalább 97 százalékban természetes összetevőket tartalmaz. A termékcsalád megkapta a „Leaping Bunny” minősítést, amely jelzi, hogy a termékeket állatokon nem tesztelték, csomagolásuk pedig részben újrahasznosított műanyagból készült.
A Je Suis Vert termékskála a Monoprix korábbi, Ecolabel tanúsítványt elnyert saját márkás kínálata helyébe lép.
Kapcsolódó cikkeink
Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bank360: Rekordot döntött a magyarok vagyona, egyre több pénzt visznek külföldre
A lakosság tavaly 6800 milliárd forintot tett félre, a készpénzállomány…
Tovább olvasom >Januári kettősség: kevesebb cég, mégis több vállalkozói optimizmus?
Bár a cégszámcsökkenés 2024 januárjában is folytatódott, az év első…
Tovább olvasom >A fiatalok harmada mielőbb távozna a szülői házból
Tízből négy fiatal még a szüleivel együtt él, és a…
Tovább olvasom >