Javuló teljesítményéről számolt be az Ahold Delhaize Belgiumban
A költségmegtakarítások és Belgiumban javuló teljesítménye hatására az Ahold Delhaize erős első negyedévet tudhat maga mögött, amely Európában magasabb nyereségességgel zárult. A 21,7 milliárd eurós negyedéves árbevétellel és 861 millió eurós működési nyereséggel az Ahold Delhaize felülmúlta a legtöbb megfigyelő várakozását.
Különösen jó hír a kiskereskedő számára a jobb teljesítmény Európában, ahol a működési árrés 2,8%-ról 3,2%-ra emelkedett, míg az Egyesült Államokban stabilan 4% maradt. A nettó nyereség csökkent, részben a belgiumi szerkezetátalakítási költségek miatt.
Az Ahold Delhaize online eladásai megérezték a FreshDirect eladását, de más vállalatai (Food Lion, Hannaford, Albert Heijn) esetében erőteljesen nőttek. A holland piacvezetőnél ugyanakkor 1,9 százalékpontos negatív bevételi hatást eredményezett a dohánytermékek értékesítésének megszűnése.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott Belgiumban a Colruyt
Megnyitotta második elosztóközpontját a Colruyt Group a belgiumi Ollignies településen,…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >