Javuló teljesítményéről számolt be az Ahold Delhaize Belgiumban
A költségmegtakarítások és Belgiumban javuló teljesítménye hatására az Ahold Delhaize erős első negyedévet tudhat maga mögött, amely Európában magasabb nyereségességgel zárult. A 21,7 milliárd eurós negyedéves árbevétellel és 861 millió eurós működési nyereséggel az Ahold Delhaize felülmúlta a legtöbb megfigyelő várakozását.
Különösen jó hír a kiskereskedő számára a jobb teljesítmény Európában, ahol a működési árrés 2,8%-ról 3,2%-ra emelkedett, míg az Egyesült Államokban stabilan 4% maradt. A nettó nyereség csökkent, részben a belgiumi szerkezetátalakítási költségek miatt.
Az Ahold Delhaize online eladásai megérezték a FreshDirect eladását, de más vállalatai (Food Lion, Hannaford, Albert Heijn) esetében erőteljesen nőttek. A holland piacvezetőnél ugyanakkor 1,9 százalékpontos negatív bevételi hatást eredményezett a dohánytermékek értékesítésének megszűnése.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >