Játékokról komolyan Nürnbergben
A Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara rendezvénytermében került sor november 12-én a Nürnberg Messe sajtótájékoztatójára a 60. Játékkiállításról és -vásárról. A tájékoztatón Christan Ulric marketingigazgató és Kyra Mende sajtórefrens (Nürnberg Messe) számolt be a játékvásár programjáról és az újdonságokról. A játékok szakembereinek útja minden évben a Spielwarenmesse International Toy Fair Nürnberg Játékvásárra vezet. Évente 110 országból 80 000 szakmai látogató utazik a városba, hogy találkozzon a mintegy 2700 kiállítóval. A szervezők fantasztikus eredménynek tartják, hogy már minden hely elkelt a 2009. február 5-e és 10-e között megrendezésre kerülő kiállításra. Büszkék arra is – utalt rá Christian Ulric –, hogy a látogatók háromnegyede döntéshozó. A kiállítók több mint fele külföldi, Magyarországot 9 cég képviseli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >