Japánt vette célba a PICK
Nagy sikerrel zajlott Japánban a hetedik alkalommal megrendezett Magyar Hetek rendezvénysorozat, amelynek egyik főtámogatója immár második éve a PICK SZEGED Zrt. Az ennek keretében megrendezett kulturális események mellett két tokiói és egy oszakai ötcsillagos szálloda másfél hónapon át kínálja a budapesti Gundel étterem szakácsa által készített menüsort, melyhez a már Japánban is népszerűvé vált mangalicahúst és a téliszalámit az idén száznegyven éves szegedi cég biztosítja.
A PICK SZEGED Zrt. tavaly májusban nyitotta tokiói képviseleti irodáját, és folyamatosan áldoz azért, hogy a PICK-termékeket és a magyar nemzeti kincsnek számító mangalicát a távol-keleti piacra bevezesse. Ennek gyümölcseként a PICK-termékek immár nemcsak a japán főváros legpatinásabb áruházaiban, a Ginza- és a Sindzsuku-negyedben találhatóak meg, hanem kaphatóak Tokió exkluzív, a híres francia éttermi és útikalauz, a Michelin által csillaggal díjazott éttermeiben is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >