Japánba exportál a Nobilis Zrt.
Folyamatos innováció és az, hogy semmire sem mondunk nemet – Novák Tibor, a mátészalkai Nobilis Zrt. tulajdonosa szerint ez a titka a sikerüknek. A szárított és aszalt gyümölcstermékek előállításával foglalkozó cég most a japán piacot akarja meghódítani.
A tulajdonossal a Heti Válasz újságírója beszélgetett. A Nobilis Zrt. 15 éve minden esztendőben ott van valamelyik nagy nemzetközi élelmiszer-ipari kiállításon, ami költséges ugyan, de egyben óriási reklám is. A cég jelenleg 14 európai országba szállít.
A japán érdeklődők először a minőségbiztosítási rendszereikre voltak kíváncsiak, majd bejárták a gyárat, végül megkóstolták a cég termékeit. A kóstoltatások után most elindulhat az első szállítmány is.
A cég újdonságai között megtalálható a jonatánalma és a belga csoki párosítása is.
Ugyanakkor figyelembe kell venni, hogy Magyarország kis belső piaccal rendelkezik, így a fejlesztések során elsősorban azt vizsgálják, hogyan reagálnának az exportpiacok egy-egy újításra. A cég termékei a hipermarketek polcain is megtalálhatóak – írja a hetivalasz.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >