Japán piacon hódít a Pick
Jelentős eseményre került sor április utolsó napjaiban a Pick Szeged Zrt. szegedi gyárában. Egyéves előkészítést követően magas rangú japán üzleti delegáció látogatott el Szegedre, hogy aláírják azt a hosszú távú szerződést a magyar élelmiszeripari cég és legújabb japán partnere között, mellyel a Pick jelentősen növelni tudja majd távol-keleti eladásait.
A szerződés értelmében a szegedi vállalat éves szinten az eddigi, már meglevő megrendelésein túl további, száz tonnánál is több virslit és egyéb húskészítményt szállít majd Japánba, ahol azok boltláncokba, pékségekbe és szállodákba kerülnek. A termékek érdekessége, hogy mindegyikük új fejlesztés.
Kovács László, a Pick Szeged Zrt. elnök- vezérigazgatója elmondta, hogy nagyon hosszú előkészítő folyamat előzte meg az üzletkötést, melynek során többtucat termékmintát készítettek. Hozzátette, hogy nagyon örül annak, hogy meg tudnak felelni a világ egyik legszigorúbb élelmiszerhigiéniai előírásaival rendelkező japán piacnak, amely ráadásul a legkifinomultabb vásárlói elvárásokat is támasztja a gyártók felé.
A szigetországi üzlet a Pick immár három éve működő tokiói képviseleti irodájának segítségével jött létre. A japán tapasztalatokat felhasználva tavaly a cég megnyitotta irodáját Hongkongban is, és komoly partnerkapcsolatot alakított ki Szingapúrban. A vezérigazgató elmondása szerint a közeljövőben Dél-Koreába és a Fülöp-szigetek boltjaiba is kerülhetnek majd a száznegyvenkét éves magyar cég termékeiből.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >