Japán első számú söre Magyarországon – széles körben elérhető az Asahi Super Dry
Az egyedi, száraz, ugyanakkor frissítő ízvilágú sört a Dreher Sörgyárak hozza el a nagyközönség számára
• Japán legnépszerűbb sörét, az Asahi Super Dry-t a Dreher Sörgyárak idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra
• Az Asahi Super Dry egyedi, száraz, ugyanakkor frissítő ízvilágával nem mindennapi élményt nyújt a sörfogyasztók számára
• Az idén tavasszal debütáló sör 0,33 l-es, üveges kiszerelésben kapható kereskedelmi forgalomban és vendéglátóhelyeken
Budapest, 2018.03.09., – Az Asahi Super Dry-t, Japán első számú, nemzetközileg is nagy népszerűségnek örvendő sörét idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A sör kiváló, minőségi alapanyagokból készül, amit semmihez sem hasonlítható, száraz és frissítő, úgynevezett „karakuchi” ízvilág tesz felejthetetlen, bármely konyha ételeivel jól párosítható gasztronómiai élménnyé.
A sörfőzési szabványok, az innovatív erjesztési technológia és a legjobb minőségű, eredeti receptúra alapján válogatott alapanyagok – élesztő, komló, árpa, rizs – együtt biztosítják a fogyasztók számára az autentikus „karakuchi” ízélményt, amely az Asahi Super Dry legfőbb jellemzője.
„Japánban a „kaizen” gondolkodásmód alappillére, hogy mindent – legyen szó termékről, gyártásról vagy fejlesztésről – lehet jobbá és jobbá tenni a tökéletes eredmény érdekében, mely az Asahi Super Dry gyártási folyamataira, ízvilágának kifejlesztésére is nagy hatással volt és van” – emelte ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
Az Asahi Super Dry széles körű bevezetésének köszönhetően egy igazi prémium sörrel gazdagodik a magyar piac, amit elsősorban a letisztult, frissítő ízvilág kedvelőinek ajánlanak. Emellett a Dreher Sörgyárak fontos küldetésének tekinti a japán sörkultúra megismertetését és népszerűsítését a hazai fogyasztókkal.
Az Asahi Super Dry-t 1987-ben mutatták be először Japánban, ezzel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, hanem az egész világon. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >