Japán első számú söre Magyarországon – széles körben elérhető az Asahi Super Dry
Az egyedi, száraz, ugyanakkor frissítő ízvilágú sört a Dreher Sörgyárak hozza el a nagyközönség számára
• Japán legnépszerűbb sörét, az Asahi Super Dry-t a Dreher Sörgyárak idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra
• Az Asahi Super Dry egyedi, száraz, ugyanakkor frissítő ízvilágával nem mindennapi élményt nyújt a sörfogyasztók számára
• Az idén tavasszal debütáló sör 0,33 l-es, üveges kiszerelésben kapható kereskedelmi forgalomban és vendéglátóhelyeken
Budapest, 2018.03.09., – Az Asahi Super Dry-t, Japán első számú, nemzetközileg is nagy népszerűségnek örvendő sörét idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A sör kiváló, minőségi alapanyagokból készül, amit semmihez sem hasonlítható, száraz és frissítő, úgynevezett „karakuchi” ízvilág tesz felejthetetlen, bármely konyha ételeivel jól párosítható gasztronómiai élménnyé.
A sörfőzési szabványok, az innovatív erjesztési technológia és a legjobb minőségű, eredeti receptúra alapján válogatott alapanyagok – élesztő, komló, árpa, rizs – együtt biztosítják a fogyasztók számára az autentikus „karakuchi” ízélményt, amely az Asahi Super Dry legfőbb jellemzője.
„Japánban a „kaizen” gondolkodásmód alappillére, hogy mindent – legyen szó termékről, gyártásról vagy fejlesztésről – lehet jobbá és jobbá tenni a tökéletes eredmény érdekében, mely az Asahi Super Dry gyártási folyamataira, ízvilágának kifejlesztésére is nagy hatással volt és van” – emelte ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
Az Asahi Super Dry széles körű bevezetésének köszönhetően egy igazi prémium sörrel gazdagodik a magyar piac, amit elsősorban a letisztult, frissítő ízvilág kedvelőinek ajánlanak. Emellett a Dreher Sörgyárak fontos küldetésének tekinti a japán sörkultúra megismertetését és népszerűsítését a hazai fogyasztókkal.
Az Asahi Super Dry-t 1987-ben mutatták be először Japánban, ezzel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, hanem az egész világon. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >